کد خبر : 1708345 | 26 شهریور 1399 ساعت 17:17 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید یوونتوس در خط حمله قطعی شد؟

به نظر می رسد باید ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم را بازیکن یوونتوس در فصل بعد بدانیم و او با بیانکونری توافق کرده است.

خرید جدید یوونتوس در خط حمله قطعی شد؟


به گزارش "ورزش سه"، آندره پیرلو در همان بدو ورود به رختکن یوونتوس اعلام کرد برای فصل بعد نیازی به گونسالو ایگواین ندارد و نام این مهاجم آرژانتینی در لیست فروش قرار گرفته است. در روزهای اخیر نام گزینه های فراوانی به عنوان مهاجم جدید یوونتوس مطرح شد و حالا اسکای اسپورتس ادعا کرد ادین ژکو با این باشگاه به توافق شخصی دست یافته است.

 

1468134

 

یوونتوس در ابتدا برای خرید لوییس سوارز از بارسلونا اقدام کرده بود، اما این مهاجم اوروگوئه ای نتوانست به موقع پاسپورت ایتالیایی دریافت کند و با توجه به پر بودن سهمیه جذب بازیکنان غیراروپایی، انتقال او به تورین ممکن نبود. حالا به نظر می رسد رم هم مشکلی با فروش ادین ژکو به یوونتوس ندارد و در انتظار جذب گزینه جایگزین است. آنها برای خرید آرک میلیک از ناپولی اقدام کرده اند و به محض نهایی شدن این انتقال، ادین ژکو راهی یوونتوس خواهد شد.

 

در صورت منتفی شدن این گزینه نیز قهرمان سال های اخیر ایتالیا برای انتقال اولویه ژیرو، مهاجم فرانسوی و باتجربه چلسی اقدام می کند. اما در حال حاضر ادین ژکو از بالاترین شانس برای انتقال به تورین برخوردار است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، او فصل بعد در لباس یوونتوس توپ خواهد زد.

دیدگاه‌ها