کد خبر : 1708349 | 26 شهریور 1399 ساعت 18:01 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

بازیکن مارسی:

نیمار خودش استاد توهین به بازیکنان حریف است

در روز های اخیر هم تیمی های آلوارو گونزالس به دفاع از او در مقابل اتهام نیمار پرداخته اند.

نیمار خودش استاد توهین به بازیکنان حریف است

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جنجالی ترین رقابت های لیگ یک فرانسه طی سالیان اخیر که بین دو تیم پاری سن ژرمن و و مارسی برگزار شد داور مسابقه پنج مرتبه از کارت قرمز خود استفاده کرد که یکی از آنها به فوق ستاره برزیلی PSG یعنی نیمار اختصاص داشت.

 

 

1527200

 

 

در واقع اخراج نیمار به دلیل درگیری با آلوارو گونزالس مدافع مارسی بود اما او بعد از بازی اعلام کرد که از این حرکت پشیمان نیست چرا که بازیکن حریف صحبت های نژادپرستانه ای را مطرح کرده است.  نیمار البته دو روز پیش با انتشار بیانیه ای از این موضوع تا حدودی ابراز پشیمانی کرد ولی روی حرف خود مانده است که آلوارو توهین نژادپرستانه کرده است.

 

 

Valentin Rongier en una acción de partido junto a Neymar

 

 

در پی این اتفاقات باشگاه مارسی پشت مدافع خود ایستاده و هم تیمی های او نیز به دفاع از وی در برابر اتهام نیمار پرداخته اند.

والنتین رونژیه بازیکن مارسی در دفاع از آلوارو گفت:« اصلا غیرممکن است که آلوارو به نیمار توهین نژاپرستانه کرده باشد. آلوارو نژادپرست نیست و اتهام نیمار از اساس دروغ است. کسی این ادعا را مطرح کرده است که خودش در طول هر مسابقه به بازیکنان حریف انواع توهین ها را می کند. می توانید تحقیق کنید و بپرسید که نیمار به بازیکنان مقابلش چه حرف هایی در زمین می زند.»

 

 

دیدگاه‌ها