کد خبر : 1708352 | 26 شهریور 1399 ساعت 18:12 | 89.5K بازدید | 5 دیدگاه

میشل دوک در آسمان سرخ جولان داد

ماموریت بزرگ پرسپولیس؛ این لیورپولی را متوقف کنید!

مهاجم نوک تیم فوتبال التعاون عملکردی درخشان در مقابل پرسپولیس داشت و حالا ماموریت سرخ ها مهار وی در بازی برگشت خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سه امتیاز بازی با التعاون در حالی به اندوخته های پرسپولیس اضافه شد که شاگردان یحیی گل محمدی لغزش هایی جدی در طول بازی داشتند و اگر دو سیو طلایی حامد لک نبود، هیچ بعید نیست که با شکست مقابل تیم عربستانی، زمین را ترک می‌کردند.

 

در نوک پیکان حملات تیم زردپوش سعودی، مهاجمی بلند قامت حضور داشت؛ میشل دوک- مهاجم استرالیایی متولد محله لیورپول در سیدنی که از تیم وسترن همین شهر به التعاون آمده و تلاش می‌کند تا نقش خود را به عنوان مهاجم خارجی گران قیمت ایفا کند.

 

دوک شب گذشته دو ضربه در چارچوب پرسپولیس داشت که هر دو با مهار حامد لک همراه شدند. در موقعیتی که او از دهانه دروازه آن را هدر داد، غفلت عجیب مدافعان پرسپولیس واضح بود اما حالا آمار نشان می‌دهد که در دیگر دقایق بازی هم به خصوص دو مدافع میانی تیم گل محمدی نتوانستند به صورت کامل مهاجم استرالیایی را مهار کنند.

 

در همان دقایق نخست یک ارسال به روی دروازه به شکلی خطرناک موقعیتی را برای میشل دوک ایجاد کرد اما او نتوانست ضربه پایانی را بزند. از 37 دوئل زمینی و هوایی که دوک در آن شرکت داشت، 23 تا با پیروزی اش همراه شدند تا برتری نسبتا قاطعانه را در مقابل مدافعان پرسپولیس داشته باشد.

 

1527773

 

پرسپولیس در بازی با التعاون دروازه اش باز نشد اما شاید یک نمایش این چنینی سبب شود تا کلین شیت در بازی برگشت به خطر بیفتد؛ اتفاقی که می‌تواند صعود سرخ ها را تحت تاثیر قرار دهد. پس این ماموریت بزرگ مدافعان پرسپولیس خواهد بود که بتوانند میشل دوک 29 را به صورت تمام و کمال متوقف کنند.

 

این در حالی است که البته شجاع و کنعانی در همین مسابقه هم تلاش زیادی انجام دادند اما پرسپولیس حالا در موقعیتی قرار دارد که حتی یک اشتباه هم می‌تواند کار آن ها را بسازد.

 

1527774

دیدگاه‌ها