کد خبر : 1708364 | 26 شهریور 1399 ساعت 19:30 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

بایرن و عصبانیت از اظهارات رئیس سابق درباره آلابا

به نظر می‌رسد که باشگاه بایرن مونیخ از اظهارات رئیس سابق یعنی اولی هوینس درباره داوید آلابا متعجب شده است.

بایرن و عصبانیت از اظهارات رئیس سابق درباره آلابا

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا یکی از موثرترین بازیکنان بایرن مونیخ طی فصول گذشته بوده اما تا این لحظه برای تمدید قرارداد با باشگاه آلمانی به توافق نرسیده است. همچنین قرارداد فعلی مدافع اتریشی تا سال 2021 اعتبار دارد.

 

 

1525943

 


آلابا در فصلی که گذشت نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه داد و می‌توان از او به عنوان یکی از مهمترین ارکان کسب سه گانه توسط بایرن مونیخ تحت هدایت هانسی فلیک یاد کرد.



با این وجود طی روزهای گذشته حواشی زیادی در رابطه با این مدافع اتریشی به وجود آمد چرا که رئیس سابق بایرن مونیخ یعنی اولی هوینس، مصاحبه عجیبی را در رابطه با آلابا مطرح کرد و مدعی شد که مدیر برنامه‌های این بازیکن و البته پدرش فقط به پول فکر می کنند و به همین دلیل قرارداد وی هنوز تمدید نشده است؛ موضوعی که عصبانیت پدر ستاره بایرن مونیخ و واکنش او را هم در پی داشت.

 

 

1421842

 



حالا و در همین رابطه اما وب سایت گل مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ از اظهارات اولی هوینس متعجب و‌ عصبانی شده است؛ مخصوصاً از صحبت های او درباره پدر آلابا که همواره بایرن مونیخ رابطه بسیار خوبی با او داشته است. به همین خاطر نیز مدیر عامل کارل هاینس رومنیگه و مدیر ورزشی بایرن یعنی حسن سالی حمیدزیچ در تلاش هستند تا وضعیت به وجود آمده را مدیریت کرده و اوضاع را بهبود ببخشند تا در نهایت مقدمات تمدید قرارداد داوید آلابا با بایرن مونیخ فراهم شود.

دیدگاه‌ها