کد خبر : 1708368 | 26 شهریور 1399 ساعت 19:41 | 62.4K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک جدید اینتر در خیابان های بارسلون! (عکس)

آرتورو ویدال حتی یک روز را نیز برای حفظ آمادگی جسمانی اش از دست نمی دهد.


به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که آرتورو ویدال منتظر طی شدن روند اداری است تا انتقال خود به اینترمیلان را قطعی سازد، این هافبک باتجربه و شیلیایی به تمرینات خود در خیابان های شهر بارسلون ادامه می دهد. خوان رامیرز، مربی شخصی ویال اخیرا تصاویری در صفحه رسمی اش منتشر کرده که نشان می دهد در کنار این هافبک 32 ساله در حال دویدن در خیابان های شهر بارسلون است و به نظر می رسد ویدال می خواهد با آمادگی کامل به تمرینات اینتر اضافه شود.

 

ویدال پیش از این از هم تیمی های خود در ترکیب بارسلونا خداحافظی کرده و یک هواپیمای خصوصی نیز در حالت آماده باش قرار دارد تا پس از آماده شدن همه موارد برای امضای قرارداد، او را راهی شهر میلان کند. البته ویدال علیرغم علم به جدایی قطعی از بارسلونا، در روزهای اخیر در تمرینات این تیم حضور یافته بود و رامون پلانس مدیر ورزشی جدید این باشگاه نیز هنگام برگزاری مراسم معارفه میرالم پیانیچ، از ویدال به علت ارائه رفتار تعهدآمیز در این باشگاه تشکر کرد.

 

ویدال در طی دو سال حضور در ترکیب بلوگرانا موفق به فغتح یک عنوان لالیگا شد و حالا بعد از پنج سال این بار قرار است در ترکیب رقیب همیشگی یوونتوس یعنی اینتر در سری آ به میدان برود.

 

1527789

 

1527790

دیدگاه‌ها