کد خبر : 1708390 | 26 شهریور 1399 ساعت 21:38 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط دشوار توماس توخل؛

پاییز امسال در پاریس زودتر آغاز شد!

توماس توخل فکرش را نمی کرد اینقدر سریع و بعد از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان مورد انتقاد قرار گیرد.

پاییز امسال در پاریس زودتر آغاز شد!

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ فرانسه به بدترین شکل برای پاری سن ژرمن آغاز شده است. "ما بدون تاکتیک، ایده و بدون هیچ برنامه ای بازی می کنیم". شنیدن این کلمات شاید عجیب باشد، اما درست بعد از باخت 0-1 مقابل المپیک مارسی از سوی سرمربی پاری سن ژرمن شنیده شد. در رختکن نیز اوضاع ناخوشایند بود و برخی از بازیکنان در رابطه با عملکرد توماس توخل دچار علامت های سوال هایی شده اند.

 

1526996

 

یکی از اعضای تیم گفت: "در طول بازی با مارسی، کادر فنی کاملا دست و پا بسته و مضمحل به نظر می رسید و گویی آنها نمی توانستند چیزی را تغییر دهند." بازیکنان از عدم بروز خلاقیت در ترکیب در ماه های اخیر نگران هستند و گاهی به شوخی عنوان می شود که تاکتیک پی اس جی تنها رساندن توپ به نیمار است. اما همین شوخی نیز نشان دهنده محدودیت های سیستماتیکی است که نشان می دهد بازیکنان فقط به تنهایی قادر به هنرنمایی بوده و جایگاه خود را در ترکیب پیدا نمی کنند.

 

توماس توخل در نشست خبری روز سه شنبه اعلام کرد که مارکینیوش کاپیتان جدید تیمش خواهد بود و چنین انتظاری نیز وجود داشت. اما نکته عجیب این بود که سرمربی آلمانی فاش کرد تا زمانیکه جانشینی برای تیاگو سیلوا جذب نشود، مارکینیوش در قلب خط دفاعی پاری سن ژرمن به میدان خواهد رفت.

 

1526908

 

این تغییر پست باعث ایجاد تردیدهایی شده است. برخی معتقدند استفاده از مارکینیوش در خط دفاعی اشتباه است. البته خود این بازیکن قبول کرده بود در لیگ قهرمانان و تا زمان جدایی تیاگو سیلوا در این پست بازی کند.

 

همچنین نکته دیگر نیمکت نشینی های متوالی مائورو ایکاردی است. پاری سن ژرمن در روزهای پایانی بازار تابستانی سال گذشته و در حالیکه مائوریتو از تیم هایی چون یوونتوس، ناپولی و چند تیم انگلیسی پیشنهاد داشت، پاری سن ژرمن را انتخاب کرد.

 

1519056

 

شروع کار ایکاردی در پاریس درخشان بود و او گل های فراوانی به ثمر می رساند، اما به یکباره این بازیکن نیمکت نشین شد. ایکاردی در دیدار مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان جایی در ترکیب نداشت و در بازی نیمه نهایی و فینال نیز به بازی گرفته نشد. در دیدار فینال مقابل بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن به گل تساوی نیاز نداشت و ایکاردی 90 دقیقه مسابقه را از روی نیمکت تماشا کرد.

 

یکی از اعضای باشگاه PSG در این رابطه می گوید: "مربی نیازی به جواب پس دادن دادن به یک بازیکن ندارد، اما باید راهی برای نزدیک شدن به بازیکنان مهم پیدا کرد. نباید فراموش کنیم که ایکاردی مصدوم بود، اما مقابل آتالانتا بازی کرد. رابطه بین این دو نفر سرد است."

دیدگاه‌ها