کد خبر : 1708407 | 26 شهریور 1399 ساعت 23:53 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

ورنر و پیش بینی جالب از مسابقه چلسی- لیورپول

تیمو ورنر ستاره جدید چلسی معتقد است که آنها توانایی شکست قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را دارند.

ورنر و پیش بینی جالب از مسابقه چلسی- لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آلمانی در دیدار مقابل برایتون اولین بازی رسمی خود را برای چلسی انجام داد و با وجود عدم گلزنی توانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد و تأثیرگذار ظاهر شود.

 

تیمو ورنر در حالی چندی پیش راهی چلسی شد که پیش از آن شایعات زیادی در رابطه با حضور او در لیورپول به گوش می رسید و حتی گفته شد که یورگن کلوپ به شدت خواهان جذب هم وطن خود شده است اما به نظر می‌رسد که نهایتاً مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا باعث شده که قرمزهای آنفیلد از این انتقال پشیمان شوند.

 

تیمو ورنر حالا در مصاحبه ای درباره حضور در لیگ برتر انگلیس می‌گوید: " من نمی دانم که آیا برای سازگاری با این لیگ به زمان نیاز خواهم داشت یا خیر. شاید بله شاید هم نه. فکر می کنم که فوتبال لیگ برتر انگلیس کاملاً با من متناسب است. من شاید به دو یا سه بازی برای این اتفاق احتیاج داشته باشم اما می‌خواهم تا حد توانم خوب عمل کنم. ما به دنبال پیروز شدن هستیم و شما در این راه به بازیکنی احتیاج ندارید که برای هماهنگی با تیم به مدت زمان زیادی احتیاج داشته باشد. من می خواهم بهترین نسخه تیمو را در اسرع وقت ارائه دهم."

 

 

1523402

 

 

چلسی در دومین بازی خود از سری رقابت های لیگ برتر انگلیس چهار روز دیگر به مصاف تیم یورگن کلوپ خواهد رفت. تیمو ورنر درباره لیورپول نیز گفت: " لیورپول یکی از بهترین تیم‌های دنیا است. آنها سال گذشته قهرمان لیگ شدند و از تیم هماهنگی برخوردار هستند بنابراین آنها مانند سال پیش بسیار قدرتمند خواهند بود. این واقعاً یک چالش فوق العاده برای ما خواهد بود تا بفهمیم چقدر با آنها فاصله داریم.

 

ما بازی به بازی پیشرفت می‌کنیم و تمام تلاش مان را برای پیروزی در همه مسابقات انجام خواهیم داد. ما یک حریف قدرتمند داریم که بازیکنان بسیار خوبی دارد؛ نه فقط ویرژیل فن دایک. با این حال فکر می‌کنم که ما هم بازیکنان بزرگی در اختیار داریم و از کیفیت لازم برای شکست دادن آنها برخوردار هستیم. فکر می‌کنم که یک بازی جالب رقم خواهد خورد. اگرچه آنها کمی بهتر هستند اما ما باید بدویم و تلاش کنیم. ما می‌خواهیم پیروز شویم."

 

 

1521452

دیدگاه‌ها