کد خبر : 1708408 | 26 شهریور 1399 ساعت 23:58 | 89K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز راه پُرماجرای گلر شماره ۸۱ در جمع قرمزها؛

دل‌ربایی لک در اولین بازی برای پرسپولیس(عکس)

دروازه‌بان جدید پرسپولیس در نخستین مسابقه برای این تیم نمایش درخشانی مقابل التعاون داشت.

دل‌ربایی لک در اولین بازی برای پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انتظار چند ساله حامد لک برای بازی با پیراهن پرسپولیس شب گذشته به پایان رسید و او که در نقل و انتقالات تابستانی به‌عنوان یکی از خریدهای زودهنگام یحیی گل‌محمدی لقب گرفته بود، در یک مسابقه دشوار آسیایی مقابل التعاون عربستان قرار گرفت تا تیمش را در برای رسیدن به پیروزی کمک کند.

 

نخستین محک حامد لک درون دروازه پرسپولیس یک رقابت حساس و دشوار در لیگ قهرمانان آسیا بود چراکه التعاون صدرنشین گروه C بوده و در هر دو دیدار ابتدایی‌اش برابر شارجه امارات و الدحیل قطر پُرستاره به برتری رسیده بود و در صورتی که شب گذشته هم به برتری می‌رسد، کار سرخ‌پوشان را برای صعود سخت می‌کرد.

 

پرسپولیس که بخاطر حضور ۵ بازیکن جدید ترکیب اولیه‌اش کمی محتاطانه کار می‌کرد و سعی در مدیریت بازی برای هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و شناختن تیم حریف داشت، دو بار به‌صورت جدی دروازه‌اش را در آستانه باز شدن دید ولی درخشش حامد لک اجازه نداد نماینده ایران با شکست زمین را ترک کند.

 

گلر شماره ۸۱ قرمزها که با آمادگی و انگیزه بالایی به ترکیب پرسپولیس رسیده بود، در دقیقه ۳۶ حمله خطرناک التعاون از سمت راست زمین و ضربه میشل دوک از مقابل محوطه ۶ قدم را به زیبایی دفع کرد و در ریباند هم واکنش زیبایی روی شوت این مهاجم استرالیایی داشت تا سرخ‌پوشان را در بازی نگه دارد.

 

التعاون که بی‌محابا حمله می‌کرد تا برنده به رختکن برود، در دقیقه ۴۰ هم یک موقعیت جدی دیگر به وجود آورد که این بار هم شیرجه بلند حامد لک و عکس‌العمل زیبایی که او روی شوت زمینی سدریک آمیسی داشت و توپی که در آغوش گرفت، سعودی‌ها را برای دومین بار ناکام گذاشت.

 

سه مهار توپی که حامد لک در این دو صحنه داشت، شروع درخشانی برای این دروازه‌بان بود تا با نمایش خوبی که تیمش در جریان مسابقه داشت و گلی که شجاع خلیل‌زاده به ثمر رساند، در اولین برد پرسپولیس در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا ایفای نقش کند.

 

1527865

 

البته حامد لک باید بداند که این تازه آغاز راه پُرماجرا و دشوارش در پرسپولیس است و او باید نمایشی که دیشب مقابل التعاون عربستان داشت را در دیدار برگشت مقابل این تیم، دیگر مسابقات آسیایی سرخ‌پوشان و بازی‌های لیگ برتر ارائه کند تا جایگاه ثابتی در این تیم به دست بیاورد.

 

هواداران پرسپولیس طی ۲۴ ساعت اخیر حمایت ویژه‌ای از حامد لک داشته و به تمجید بازی موثر او مقابل التعاون عربستان پرداختند و حالا انتظار دارند این دروازه‌بان با تمام توان و تعصبی که دارد، عملکرد مطمئنی در تمام رقابت‌ها داشته باشد و خیال‌شان را در فصل جاری راحت کند.

 

دیدگاه‌ها