کد خبر : 1708433 | 27 شهریور 1399 ساعت 10:50 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات ساکت با ستاره های سابق سپاهان

دیدارهای غیرمنتظره در لابی هتل ازدان پالاس (عکس)

مدیرعامل سپاهان عکسی از دیدارش با دو ستاره سابق این تیم در هتل محل اقامت تیم های ایرانی در دوحه قطر را منتشر کرد.

به گزارش" ورزش سه" اینروزها بازیکنان و اعضای چهار نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به دلیل حضور در یک هتل مشترک دیدارهای از پیش تعیین شده و اتفاقی با یکدیگر دارند. 


امروز محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان که در محل هتل اقامت تیمش در قطر حضور دارد عکسی را در کنار سه ستاره سابق تیم سپاهان،  سیدجلال حسینی، سیدمهدی رحمتی و محمدرضا خلعتبری را در اینستالگرامش به اشتراک گذاشته و نوشت:"  سیدمهدی وسید جلال عزیز و گرامی... خاطرات زیبای دهه هشتاد طلایی سپاهان ... محمدرضای دوست داشتنی... دیداری خاطره انگیز...سلامت و پاینده باشیدمردان مرد فوتبال ایران."

 

 

1527903

 


ساکت پیش از بازگشت مجددش به سپاهان به مدت 9 سال و از سال 1381 تا 1390 مدیرعامل این باشگاه بود و همراه این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر ، سه قهرمانی در جام حذفی و یک حضور در فینال رقابت های لیگ قهرمانان را در سال 2007 تجربه کرد.


در دوران مدیریت ساکت ، ستاره های مطرحی از فوتبال ایران به سپاهان پیوستند از جمله سیدجلال حسینی که سه فصل در این تیم بازی کرد و سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را هم به دست آورد. حسینی در سالهای 88 تا 91 در سپاهان بازی کرد و دو فصل حضورش در زمان مدیریت محمدرضا ساکت بود.


سیدمهدی رحمتی که اکنون سرمربی شهرخودرو است در دو مقطع در سپاهان به عنوان بازیکن با ساکت کار کرده است. او در فصل 83-84 در این تیم توپ می زد و یک بار دیگر نیز در سال 88 به سپاهان پیوست. او در دومین مقطع و در دو فصل حضورش در این تیم دو قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. رحمتی در پایان لیگ دهم و همزمان با ساکت از سپاهان جدا شد.


محمدرضا خلعتبری هم در دو مقطع زمانی متفاوت در سپاهان بازی کرده اما هیچگاه در زمان مدیریت ساکت در این تیم نبوده است. او اولین بار در لیگ دوازدهم و سپس در لیگ چهاردهم و پانزدهم در سپاهان حضور داشته است. مهاجم حال حاضر شهرخودرو در لیگ چهاردهم همراه سپاهان به مقام قهرمانی در لیگ برتر رسید.

دیدگاه‌ها