کد خبر : 1708467 | 27 شهریور 1399 ساعت 14:05 | 42.6K بازدید | 2 دیدگاه

می خواهیم شکست بازی قبل را جبران کنیم

العسیری: پرسپولیس رقیب سختی برای همه تیمهاست

تیم التعاون که در حال حاضر با 6 امتیاز در صدر جدول گروه C قرار دارد در صورت شکست مجدد برابر پرسپولیس شرایط متفاوتی در جدول پیدا خواهد کرد.

العسیری: پرسپولیس رقیب سختی برای همه تیمهاست

به گزارش"ورزش سه" التعاون که در دوبازی اولش در مرحله گروهی به دو برد برابر الدحیل و الشارجه رسیده بود در سومین مسابقه و در بازی با پرسپولیس شکست خورد تا صدرنشینی اش در آستانه بازی برگشت برابر نماینده ایران متزلزل شود. این تیم در صورت پذیرش یک شکست دیگر آن وقت جایش را برای صعود با پرسپولیس عوض خواهد کرد. عبدالله العسیری سرمربی تیم التعاون در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:"جدا از اینکه تمرکزمان را در بازی اول از دست دادیم، بازیکن‌های جدید تیم نتوانستند خودشان را به خوبی در  ترکیب جای دهند، اما از اشتباهات‌مان درس گرفتیم و با هوشیاری بیشتری در بازی دوم‌ مقابل پرسپولیس قرار خواهیم گرفت."


او افزود:"قبل از بازی اول ما مقابل پرسپولیس فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی بود. می‌دانیم که پرسپولیس با اختلاف زیادی قهرمان لیگ خودشان شده است و رقیب بسیار دشواری برای هر تیمی در آسیا خواهند بود."


او همچنین گفت:"پرسپولیسی‌ها ما را می‌شناسند ‌‌و ما هم آنها را به خوبی می‌شناسیم. نقاط ضعف آنها را به خوبی شناسایی کرده‌ایم و روی آن نقاط ضعف تمرکز خواهیم کرد تا شکست بازی نخست را جبران کنیم."


مربی موقت التعاون درباره حضور سرمربی جدید که گفته می شود پاتریس کارتیرون، سرمربی فرانسوی الزمالک مصرخواهد بود هم گفت:" مربی جدید احتمالا طی ۴۸ ساعت آینده به ما ملحق خواهد شد و مسلماً او تفکرات خودش را خواهد داشت که برای بازیکنان ما جدید خواهد بود. امیدوارم که به نصایح ما گوش کند تا در کنار یکدیگر بتوانیم در این رقابت‌ها موفق ظاهر شویم."

دیدگاه‌ها