کد خبر : 1708469 | 27 شهریور 1399 ساعت 14:14 | 122.9K بازدید | 8 دیدگاه

رای عدم اعتماد به حدنصاب رسید

جوزپ بارتومئو در یک قدمی اخراج از بارسلونا

با رسیدن امضاها علیه رئیس باشگاه بارسلونا او در آستانه اخراج قرار گرفته و بارسلونا دستخوش تحولی جدید خواهد شد.

جوزپ بارتومئو در یک قدمی اخراج از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پس از مشکلات به وجود آمده در باشگاه بارسلونا، 3 نامزد کسب عنوان ریاست باشگاه، جوردی فاره، ویکتور فونت و لوئیز فرناندز با همکاری یکدیگر و پس از ملاقات با گروه‌ هواداری بارسلونا، اقدام به جمع‌آوری امضا برای کنار کردن بارتومئو و هیئت مدیره فعلی بارسلونا کردند و تنها تا 17 سپتامبر(دو روز دیگر) فرصت خواهند داشت تا 16520 امضا از اعضای رسمی باشگاه جمع‌آوری کنند تا رییس فعلی برکنار و انتخابات زود هنگام برگزار شود.

 

 

1527741

 

 

روز گذشته این کمپین که "Mes que una Moció" نام دارد، اعلام کرد تاکنون 12700 امضا جمع شده و دقایقی پیش با موفقیت توانست به حد نصاب لازم دست پیدا کند و اعلام شده است که تاکنون 16521 امضا جمع شده و این پروسه تا ساعت 18 امروز به وقت محلی ادامه خواهد یافت.

هدف کمپین رسیدن به 17000 امضاست که معادل 15 درصد اعضای رسمی باشگاه خواهد بود که یک رقم جادویی در این سطح محسوب می شود.

 

امروز ساعت 18 این کمپین موظف خواهد بود تا اسناد و مدارک لازم در مورد امضاهای جمع شده را در اختیار باشگاه بگذارد و سپس مرحله بعدی شروع خواهد شد که مربوط به رسمیت شناسی و اعتبار امضاهاست. معمولا در چنین شرایطی تعدادی از امضاها از اعتبار ساقط می شوند که این خود یک داستان متفاوت و البته بسیار مهم دیگر است.

 

 

1527953

 

 

آیین نامه باشگاه در این مورد تصریح می کند که ظرف ده روز کاری پس از ارسال رسمی درخواست، اعتبارسنجی شروع خواهد شد و این پروسه وارد فاز جدی خود خواهد شد. افراد دخیل در این مورد عبارتند از دو عضو کمپین که یکی قطعا جوردی فاره خواهد بود، دو عضو هیئت مدیره باشگاه منصوب شده توسط خود هیئت مدیره و یک نماینده از فدراسیون فوتبال کاتالونیا.

 

 

1527395

 

 

در این مرحله ممکن است هیئت مدیره صلاحیت برخی آرا را تایید نکند و در این صورت کمپین به جایی نخواهد رسید اما اگر 16250 رای به تایید برسد، کار به فاز سوم خواهد رسید. هیئت مدیره در این هنگام برای رای عدم اعتماد به بارتومئو به اعضای رسمی فراخوان خواهد داد. این مورد باید 5 روز کاری قبل از شروع رای گیری جدید در جراید و نیز در وبسایت باشگاه به ثبت برسد.

در صورتیکه حداقل 10 درصد اعضا در این رای گیری شرکت کرده و دو سوم به برکناری بارتومئو رای دهند، هیئت مدیره فعلی از اعتبار ساقط خواهد شد و به این ترتیب انتخابات ریاست باشگاه در تاریخی زودتر از ماه مارس به انجام می رسد.

 

 

1520746

 

دیدگاه‌ها