کد خبر : 1708475 | 27 شهریور 1399 ساعت 14:43 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

توتونی: نشان دادیم تیم با کیفیتی هستیم؛ 

سپاهان حتما تغییراتی در مدل بازی و نفرات خواهد داشت

مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید این تیم در بازی رفت برابر النصر خوب کار کرده و عملکرد خوبی داشته ولی بدشانسی سبب شده تا به آن چیزی که مستحق بوده، نرسد.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری تیمش پیش از دیدار برگشت برابر النصر شرکت کرد و اینطور در مورد این سوال که کیفیت سپاهان قبل و پس از کرونا چه تفاوتی پیدا کرده، حرف هایش را آغاز کرد و گفت: کادر فنی جدید سپاهان نزدیک به 2 هفته است که کارشان را شروع کرده اند. این موضوع مربوط به ماه های گذشته است. البته باید بگویم که موضوع کرونا روی کیفیت تیم فوتبال سپاهان تاثیر گذاشت و بازیکنان مدتی تمرین نکردند. بی شک کرونا روی کیفیت بازیکنان و کیفیت تیم فوتبال سپاهان تاثیرگذار بوده است.

 

 

1527965

 


سوال بعدی از مجتبی توتونی در رابطه با کیفیت محسن الغسانی بود و مربی سپاهان در واکنش به این سوال گفت: یکی از بازیکنان با کیفیت تیم است. در فصل گذشته کمتر مورد استفاده قرار گرفته. روش بازی ما با سپاهانی که قبلا بوده، تفاوت دارد. در مجموع می توانم بازیکن قابلی است که فکر می کنم می تواند به کار ما بیاید.


از توتونی در رابطه با کیفیت سطح مسابقات پرسیده شد و او گفت: خب بازیکنان با کیفیتی طی سال های گذشته از اروپا و آمریکای جنوبی به تیم های آسیایی آمده اند و سرمایه گذاری خوبی صورت گرفته و سطح تیم ها بالاتر رفته است. حضور چنین بازیکنانی به ارتقا کیفی تیم های آسیایی کمک می کند.


از توتونی در مورد شانس سپاهان برای صعود پرسیده شد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: ببینید همانطور که گفتم برای صعود نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داریم. هر چند با تیم با کیفیتی مثل النصر بازی داریم که از یک مربی با دانش بهره می برد، ولی ما هم تیم خوب و با کیفیتی هستیم و این را در بازی قبلی نشان دادیم. در بازی رفت بدشانسی هایی داشتیم و امیدوارم این بدشانسی ها در بازی برگشت سراغ ما نیاید.

 

 

1527964

 


او در پایان با اشاره به اینکه سپاهان در بازی فردا قطعا تغییراتی را نسبت به بازی رفت خواهد داشت، اضافه کرد: مطمئنا در بازی فردا تغییراتی را در تیممان خواهیم داشت. چون هر سه روز یکبار بازی می کنیم و نمی توانیم فقط با 11 بازیکن بازی کنیم. این تغییرات مبتنی بر نوع بازی حریف و عملکرد تیم خودمان خواهد بود. ان شاالله این تغییرات را فردا روی بازی و کارهای تاکتیکی و روش بازی در برخی مناطق و البته برخی بازیکنان اعمال خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها