کد خبر : 1708491 | 27 شهریور 1399 ساعت 15:43 | 70.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

خداحافظی موقت رئال با مهاجم 60 میلیون یورویی

لوکا یوویچ مهاجم 22 ساله صرب رئال مادرید احتمالا به صورت قرضی راهی تیمی دیگر خواهد شد.

خداحافظی موقت رئال با مهاجم 60 میلیون یورویی

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ یک سال پیش و با سر و صدای فراوان و قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو، از فرانکفورت راهی رئال مادرید شد. او به قدری در بوندسلیگا خوب کار کرده بود که به نظر می رسید خیال کهکشانی ها برای سال ها از داشتن یک مهاجم گلزن راحت باشد، اما اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای لوکا یوویچ پیش رفت و او حالا در آستانه جدایی قرار دارد.

 

 

1527967

 

 

لوکا یوویچ در طول فصل در 27 بازی و 806 دقیقه حضور در زمین تنها دو بار برای رئال مادرید موفق به گلزنی شد و حواشی فراوان و عدم رعایت قوانین قرنطینه باعث عصبانیت مدیران این باشگاه شده است؛ موضوعی که باعث شده باشگاه اسپانیایی تمایل برای انتقال قرضی یوویچ نشان دهد.

 

سران باشگاه مادریدی و خود زین الدین یدان بر این اعتقادند که یوویچ بهتر است یک فصل به تیمی دیگر قرض داده شود تا با کسب تجربه بیشتر به رئال بازگردد. او نتوانست فصل گذشته از فرصت هایی که نصیبش شد استفاده کند و از طرفی از نیمکت نشینی ها نیز خسته شده است و می خواهد هر هفته در ترکیب ثابت حاضر باشد که در رئال و زیر نظر زیدان، این غیرممکن است.

 

 

1516715

 

 

در حالی که ابتدا قرار بر این بود یک سال دیگر به یوویچ فرصت داده شود، حالا تلاش های برای پیدا کردن بهترین مقصد برای این مهاجم صرب شروع شده است. به فاصله 18 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، هنوز وضعیت یوویچ در رئال نامشخص است و باید دید در نهایت او را فصل 21-2020 با پیراهن چه تیمی خواهیم دید.

طبق ادعای مارکا، حتی اگر یووچ راهی تیمی دیگر شود، نظر فلورنتینو پرز رئیس رئال برای عدم جذب بازیکن جدید، تغییر نخواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها