کد خبر : 1708495 | 27 شهریور 1399 ساعت 16:12 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی دوباره مدیرعامل ذوب آهن شد

کادر مدیریتی باشگاه ذوب آهن امروز طی جلسه‌ای دچار تغییراتی شد و شاید این تغییرات بازهم ادامه پیدا کند.

محمدی دوباره مدیرعامل ذوب آهن شد

به گزارش "ورزش سه" در اواخر لیگ نوزدهم احمد جمشیدی سخنگوی هیات مدیره باشگاه ذوب آهن جایگزین جواد محمدی شده و در کسوت سرپرست مدیرعاملی به کار خود ادامه می‌داد؛ وی برای انتخاب سرمربی ذوبی‌ها در لیگ بیستم، حدود یک ماه قبل به همکاری‌اش با لوکا بوناچیچ پایان داد و رحمان رضایی را به عنوان سرمربی جدید سبزپوشان اصفهانی انتخاب کرد. اما فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات نشان می‌داد که شکاف عمیقی میان کادر مدیریتی و کادرفنی باشگاه ذوب آهن وجود دارد و درباره جذب حسین ابراهیمی این اختلافات علنی شد. 

 

در همین اثنا و بعد از معرفی هیئت مدیره جدید پیش از ظهر امروز جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگى ورزشى ذوب آهن اصفهان با حضور تمامى اعضاء این هیات مدیره برگزار شد و در این جلسه "مهدى بهرامى" با اکثریت آراء به عنوان رئیس هیات مدیره، "جواد محمدى" به عنوان نائب رئیس و مدیرعامل و "بهروز یبلویى" به عنوان دبیر هیات مدیره باشگاه فرهنگى ورزشى ذوب آهن اصفهان انتخاب شدند.

 

پیش از این محمدی سکان مدیرعاملی ذوبی‌ها را در اختیار داشت و بیماری باعث شده بود تا احمد جمشیدی در قامت سرپرست مدیرعاملی به کار خود ادامه دهد و حالا دوباره امروز جواد محمدی دوباره در سمت خود قرار گرفت .

دیدگاه‌ها