کد خبر : 1708503 | 27 شهریور 1399 ساعت 16:55 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: وداع با تیاگو احساسی بود

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی پرداخت.

هانسی فلیک: وداع با تیاگو احساسی بود

به گزارش "ورزش سه"، انتقال تیاگو به لیورپول قعطی شده و این هافبک 29 ساله به زودی برای بستن قرارداد راهی انگلیس خواهد شد. بایرن مونیخ فردا در اولین بازی فصل بوندسلیگا میزبان شالکه است و هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد تیاگو وداعی احساسی با بازیکنان و کادر فنی داشته است.

 

هانسی فلیک گفت: "تیاگو بازیکنی فوق العاده و عنصری بسیار مهم برای ما بود. من و کادر فنی از همکاری با او لذت بردیم و خداحافظی امروز تیاگو نیز بسیار احساسی بود. من فقط می توانم به لیورپول تبریک بگویم زیرا آنها یک بازیکن بزرگ و خصوصا یک انسان فوق العاده را جذب کردند.

 

1521915

 

تیاگو راه حل های زیادی به تیم داده و بایرن را تبدیل به تیمی غیرقابل پیش بینی می کرد. او بارها راه حل هایی که انتظار نداشتیم را ارائه می داد. حالا ما یک بازیکن بزرگ دیگر را نیز از دست داده ایم، ما با حسن صالح حمیدزیچ در تماس هستیم و اطمینان داریم که هنوز هم می توان کاری انجام داد."

 

دیدار مقابل شالکه: "ما مثبت اندیش هستیم و فردا اولین بازی پیش رویمان خواهد شد. تمرکز کرده ایم و تیم باکیفیتی در اختیار داریم که می تواند پیروز بازی باشد. ما باید تمرکز بالا و نهایت فشار در میدان حاضر شویم. البته ما به هر حریفی احترام می گذاریم و باید مثل بازی های قبلی به میدان برویم. این باعث می شود ما قدرتمند باشیم. شالکه برای سپری کردن فصلی بهتر از سال گذشته همه تلاش خود را خواهد کرد.

 

لروی سانه در ترکیب تیم ملی آلمان از ابتدا به میدان رفت، پس چرا نتواند در بایرن در ترکیب ثابت قرار گیرد؟ سانه از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی است و به زودی به مرز آمادگی 100 درصد خواهد رسید. اما البته من چیزی در مورد ترکیب نخواهم گفت."

دیدگاه‌ها