کد خبر : 1708507 | 27 شهریور 1399 ساعت 17:54 | 72.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوییس سوارز وارد ایتالیا شد

لوییس سوارز، مهاجم اوروگوئه ای بارسلونا برای شرکت در آزمون زبان ایتالیایی راهی این کشور شده است.

لوییس سوارز وارد ایتالیا شد

به گزارش "ورزش سه"، آینده لوییس سوارز به طور کامل در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست ستاره 34 ساله و اوروگوئه ای فصل بعد در کدام تیم توپ خواهد زد. سوارز هنوز برای فسخ قرارداد با باشگاه بارسلونا توافق نکرده و اگرچه شایعاتی در مورد موافقت او برای انتقال به یوونتوس منتشر شده بود، اما برخی موانع بر سر این انتقال وجود دارد.

 

1526035

 

سهمیه بازیکنان غیراروپایی یوونتوس پر شده و لوییس سوارز برای انتقال به این تیم باید پاسپورت ایتالیایی بگیرد. کمبود وقت باعث شده در صورت توافق نیز امکان حضور لوییس سوارز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان وجود نداشته باشد و همین موضوع یوونتوس را نسبت به این انتقال دلسرد کرده است.

 

اما این موضوع نیز تاثیری در تلاش لوییس سوارز برای اخذ پاسپورت ایتالیایی نکرده و او می خواهد همچنان شانس انتقال به یوونتوس را داشته باشد. ساعاتی قبل این مهاجم گلزن با پروازی اختصاصی راهی پروجا شده تا در آزمون زبان شرکت کرده و یکی از فاکتورهای دریافت پاسپورت را قطعی کند. لوییس سوارز همین امشب دوباره به بارسلون بازخواهد گشت و در تمرینات فردا حاضر می شود. رونالد کومان امروز در اطهارنظری جالب مدعی شد در صورت عدم فروش لوییس سوارز، این بازیکن فصل بعد در ترکیب حضور خواهد داشت و سرمربی هلندی روی این مهاجم گلزن حساب باز می کند.

دیدگاه‌ها