کد خبر : 1708516 | 27 شهریور 1399 ساعت 19:40 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

رئیس اینتر: مسی هرگز جزء برنامه‌های نراتزوری نبود

رئیس باشگاه اینترمیلان می‌گوید لیونل مسی با وجود همه شایعات درباره جدا شدنش از بارسلونا هرگز در برنامه‌های اینترمیلان جایی نداشته.

رئیس اینتر: مسی هرگز جزء برنامه‌های نراتزوری نبود

به گزارش "ورزش سه"، استیون ژانگ رئیس باشگاه اینترمیلان می‌گوید در هفته‌های گذشته با اینکه به نظر می‌رسید لیونل مسی قصد ترک بارسلونا را دارد و شایعات زیادی درباره پیوستن او به اینترمیلان مطرح شده بود ولی باشگاه ایتالیایی هرگز او را جزئی از برنامه‌های خود ندیده بود.

 

ژانگ می‌گوید اینتر همیشه معتقد بوده که از نظر مالی توان این را نخواهد داشت که بتواند برای جذب لیونل مسی به بارسلونا نزدیک شود.

 

1526380

 

رئیس اینترمیلان در گفتگو با نشریه ایتالیایی کوریره دلا سرا گفت: " چنین سرمایه گذاری‌ای نمی تواند بخشی از پروژه ما باشد. حداقل در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد".

 

ژانگ در ادامه گفت: " سنگ بنای سازمان ما در این باشگاه خلاقیت و نوآوری، برنامه ریزی، رشد دائمی و ثبات اقتصادی است. ما با حرکت در این مسیر که لازمه آن برنامه‌ریزی با نگاه بلندمدت است مطمئناً به نتایج و اهداف مطلوب خواهیم رسید. ما اینتر را به سطح ملی و بین‌المللی که استحقاقش را دارد خواهیم رساند".

 

1528004

 

رئیس اینتر درباره استراتژی امسال باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: " هدف برنامه ما رسیدن به رشد دائمی چه برای شرکت و چه برای تیم است. فوتبال در سطح بین المللی شرایطی بسیار حساس و پرآشوب را تجربه می کند و برخورد با بصیرت و محتاطانه ما نه تنها در سال جاری بلکه در آینده هم می تواند در پیش گرفته شود".

 

 

دیدگاه‌ها