کد خبر : 1708530 | 27 شهریور 1399 ساعت 21:25 | 25.8K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره سابق منچسترسیتی

مسی در سیتی ناممکن بود؛ ولی امباپه ممکن است

ستاره سابق منچسترسیتی می‌گوید لیونل مسی برای این تیم هدفی واقع‌گرایانه نبوده ولی کیلیان امباپه می‌تواند هدف عالی‌ای برای این تیم باشد.

مسی در سیتی ناممکن بود؛ ولی امباپه ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، دنی میلز مدافع و ستاره سابق منچسترسیتی می‌گوید با وجود شایعات در هفته‌های گذشته درباره احتمال انتقال لیونل مسی به این تیم، مسی برای سیتیزن‌ها گزینه واقع گرایانه‌ای نبوده. اما به گفته او تلاش برای خرید کیلیان امباپه می‌تواند هدفی عالی برای این تیم باشد.

 

1526571

 

میلز در این باره گفت: " به نظر من مسی هیچوقت گزینه‌ای واقع گرایانه برای منچسترسیتی نبود. اگر مسی به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک می‌کرد شاید می‌شد یک احتمال برای انتقالش به سیتی در نظر گرفت ولی حتی اگر چنین اتفاقی می‌افتاد و بارسلونا رهایش می‌کرد باز هم جذب او کار بسیار دشواری بود".

 

ستاره سابق سیتی در ادامه گفت: " لیونل مسی پدیده خاص و عجیبی است. به نظر من او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. وقتی او را از نزدیک و در زمین فوتبال می‌بینید کیفیتش حتی از آنچه در تلویزیون می‌بینید هم بهتر است".

 

1522182

 

میلز در ادامه صحبتهایش گفت: " به اعتقاد من کیلیان امباپه می‌تواند یک خرید عالی برای سیتی باشد. او ممکن است نقش شماره 9 را بازی کند و جانشین آگوئرو باشد. چرا که گابریل ژسوس نتوانسته خود را به عنوان ستاره‌ای مطرح کند که می‌تواند این نقش را برای سیتی بازی کند".

 

 

دیدگاه‌ها