کد خبر : 1708563 | 28 شهریور 1399 ساعت 00:33 | 166.4K بازدید | 21 دیدگاه

من بازیکن نیمکت نشین نیستم؛

سانتر چشم‌نواز و گل مهارنشدنی؛ بهترین بازی جهانبخش!

وینگر ایرانی تیم برایتون امشب برای نخستین بار توانست در تیم جدیدش پاس گل به ثبت برساند و یکبار هم به زیبایی توپ را به تور دروازه حریف چسباند.

سانتر چشم‌نواز و گل مهارنشدنی؛ بهترین بازی جهانبخش!

به گزارش "ورزش سه" پس از جدایی از آزِ د آلکمار همراه با عنوان آقای گلی فوتبال هلند و انتخاب به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل، علیرضا جهانبخش مقصد برایتون را انتخاب کرد اما اصلا نتوانست آن درخششی که انتظارش را همگان داشتند در فوتبال انگلستان تکرار کند؛ او که در این انتقال توانست رکورد گرانترین بازیکن تاریخ برایتون و رکورد گرانترین فوتبالیست ایرانی را بشکند، تنها تاکنون توانسته دو بار برای برایتون گلزنی کند.

 

یکبار دقیقه ۲ و ۲۹ ثانیه برابر تیم بورنموث سریع‌ترین گل تاریخ باشگاه برایتون را زد و یک‌بار هم گل استثنایی و فراموش‌نشدنی‌اش مقابل چلسی؛ دو گلی که در فاصله دو هفته متوالی رقم خورد تا این‌چنین در دومین فصل حضور جهانبخش در فوتبال انگلیس و پس از 26 بازی ناکامی در گلزنی نامش بر سر زبان‌ها بیفتد. اما گلزنی هم نتوانست گره از کار ستاره ایرانی باز کند و خیلی‌ها او را یکی از جدایی‌طلبان نقل و انتقالات تابستانه می‌دانستند.

 

1528124

 

اما در فصل نقل و انتقالات جهانبخش تصمیم گرفت سومین سال فوتبالی‌اش را هم در انگلستان بگذراند و حالا در آغاز فصل و هفته‌های آغازین، وی توانست امشب در جام اتحادیه انگلیس مقابل تیم پورستموث اولین پاس گل خود را در پیراهن برایتون به ثمر برساند تا شاید امیدواری‌ها به تداوم حضورش در ترکیب این تیم و درخشش‌های ادامه‌دار وی دوچندان شود.

 

1528130

مک آلیستر پس از زدن گل اول برایتون به سمت جهانبخش رفت و از او بخاطر پاس گلی که داد، تشکر کرد.

 

1528131

 

پس از ثبت پاس گل، روی یک کار تیمی فوق‌العاده زیبا، جهانبخش با شلیکی تماشایی دروازه پورتسموث را برای دومین بار در جدال امشب فرو ریخت و سومین گلش از زمان حضور در برایتون را به ثمر رساند؛ گلی که دیدنی شباهت ویژه‌ای به گلزنی جهانبخش برای تیم ملی ایران مقابل قطر در مسیر رسیدن به جام جهانی 2018 داشت.

 

آخرین باری که علیرضا جهانبخش موفق شده بود گلزنی و گل بسازد، به بازی مقابل ویتسه در لیگ هلند باز می‌گشت که حدود سه سال قبل و یا به عبارتی، 884 روز پیش بود که وی توانست در شبی طوفانی دو گل در پیراهن آلکمار بزند و یکبار هم برای همبازیان خود گلسازی کند؛ این آخرین بازی فصل آلکمار و آخرین حضور ستاره ایرانی در فوتبال هلند بود و پس از این درخشش بود که عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل نصیب علیرضا جهانبخش شد.

 

او حالا پس از گذراندن روزهای دشوار در فوتبال انگلستان، توانست امشب در مقابل پورتسموث این‌چنین طلسم تیره‌روزی های خود را بشکند و امیدوار است در ادامه راه بتواند روزهای بهتری را در فصل جاری فوتبال انگلستان سپری کند.

 

1528127

این تصویر لحظه شلیک مهارنشدنی جهانبخش و سومین گل او در فوتبال انگلیس را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها