کد خبر : 1708583 | 28 شهریور 1399 ساعت 10:37 | 68.6K بازدید | 5 دیدگاه

استوک‌های زیبای قایدی آماده گشودن دروازه الشرطه (عکس)

مهدی قایدی در تمرین استقلال از استوک های جدیدش رونمایی کرد و گویا قصد دارد در دیدار با الشرطه از آنها استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی الشرطه در برابر الاهلی، اکنون کار استقلال برای صعود از این گروه کمی سخت شد ولی آبی پوشان در صورت کسب پیروزی در مقابل حریف عراقی، با کسب هر نتیجه ای در دیدار پایانی مقابل الاهلی، به دور بعدی صعود خواهند کرد.


در حالیکه بازیکنان استقلال به دلیل انصراف الوحده، به جای حضور در زمین مسابقات، در زمین تمرین دانشگاه قطر مشغول انجام تمرینات آماده سازی هستند، مهاجم بوشهری استقلال نیز از استوک های زیبایش رونمایی کرد.

 

 

1528175

 


مهدی قایدی که در لیگ برتر و جام حذفی درخشش فوق العاده ای داشت، اکنون به دنبال تکرار این موفقیت ها در آسیاست. در حالیکه برخی از رسانه ها از ارائه پیشنهاد میلیون دلاری الدحیل به باشوی کوچک خبر داده اند، اما قایدی در مصاحبه اش به صراحت اعلام کرد که پسر استقلال است و در خدمت باشگاه بوده و هر تصمیمی که مدیران این تیم بگیرند، خواهد پذیرفت.


قایدی که در لیگ نوزدهم در کنار شیخ دیاباته و ارسلان مطهری یک زوج خط حمله مخوفی را ساخته بودند، حالا به دنبال پیروزی بر الشرطه بوده تا صعود آبی پوشان به دور یک هشتم نهایی را قطعی کرده و کار را به دیدار پایانی مقابل الاهلی نکشانند.

 

 

1528176

 


قایدی که در تمرینات استقلال از استوک های زیبایش که منقش به نام خودش است رونمایی کرده، امیدوار است بتواند درخشش در بازیهای قبل را تکرار کند و دل هواداران استقلال را شاد کند.

دیدگاه‌ها