کد خبر : 1708609 | 28 شهریور 1399 ساعت 12:56 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

شهدای بابلسر، تجربه جدید آقانادر؛

کوچ دست‌نشان به لیگ دو

سرمربی قائمشهری و کهنه‌کار فوتبال ایران با پذیرفتن سکان هدایت شهدای بابلسر به دنبال گذراندن چالشی جدید است.

کوچ دست‌نشان به لیگ دو

به گزارش "ورزش سه" نادر دست نشان که در فصل گذشته فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ یک، سکان هدایت سپیدرود رشت را در اختیار داشت و پس از بازی با قشقایی شیراز در هفته بیست و هفتم که با باخت سرخپوشان رشتی همراه شد از هدایت این تیم برکنار شد، حالا در تجربه‌ای جدید باید فصل آینده در رقابت‌های لیگ دسته دو حضور پیدا کند.

 

وی که سابقه مربیگری در تیم های نساجی مازندران، پیام مشهد، شهیدقندی، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، پگاه گیلان، استیل آذین، نفت تهران، ابومسلم، صنعت ساری، شهرداری اراک، سایپا شمال، ماشین سازی تبریز، صنعت نفت آبادان، خونه به خونه بابل، ملوان بندرانزلی را در کارنامه خود دارد، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه شهدای بابلسر به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه انتخاب شد.

 

مهرداد آشوری مدیرعامل باشگاه شهدای بابلسر در این مورد گفت: با ۱۱ گزینه بومی و غیربومی در مورد سرمربیگری صحبت کردیم و در نهایت، نادر دست نشان و حسین رحمانی جزو گزینه نهایی شدند. 

 

او افزود: سرانجام با رای اکثریت اعضای هیات مدیره، نادر دست نشان با تجربه بسیار خوب و بالا در سطح لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور به عنوان سرمربی تیم شهدای بابلسر، برگزیده شد.

دیدگاه‌ها