کد خبر : 1708626 | 28 شهریور 1399 ساعت 13:58 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

بدل مهدی ترابی نه؛ احسان هستم با شماره 14

بعد از جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس، اکنون احسان پهلوان امیدوار است نقش ستاره تاثیرگذار این تیم را به خوبی به اجرا در بیاورد.

بدل مهدی ترابی نه؛ احسان هستم با شماره 14

به گزارش "ورزش سه"، شاید هیچ بازیکنی نتواند نقش تاثیرگذاری که مهدی ترابی طی مدت حضورش در پرسپولیس گذاشته را به جا بگذارد. هافبک تکنیکی سرخپوشان که در پایان فصل با فسخ قراردادش از این تیم جدا شده، طی فصل گذشته با ۱۲ گل زده نقش پررنگی در موفقیت‌های سرخپوشان داشت و البته در کنار گلزنی با قدرت تکنیکی بالا و بازیسازی جالب توجه یکی از مهره‌های تعیین کننده این تیم محسوب می‌شد.

 

اکنون اما پرسپولیسی‌ها با نظر یحیی گل محمدی اقدام به جذب احسان پهلوان کر‌ده‌اند. ستاره تکنیکی که طی چند فصل اخیر در لیگ برتر چهره شده و در ادامه توانسته به عنوان یکی از خریدهای جالب توجه سرخ‌ها، قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا برساند.

 

پهلوان نیز با خصوصیات تکنیکی، شوتزنی و البته بازیسازی شناخته می‌شود و در‌ اولین نمایش خود با پیراهن پرسپولیس در جدال با التعاون فارغ از تمامی سختی‌ها که مهم‌ترین آن ناهماهنگی و فشار بالای بازی در تیم جدید بود، توانسته بود عملکرد قابل قبولی به جا بگذارد.

 

او که قطعا در‌ ادامه نیز با مهدی ترابی مقایسه خواهد شد اما نمایشی که طی فصول اخیر از این بازیکن به خاطر داریم باعث خواهد شد تا امیدوار به این بود او امضای خود را در این تیم ثبت کند و در جمع شاگردان گل‌محمدی نیز به مهره‌ای تاثیرگذار تبدیل شود.

 

پهلوان در بازی امشب پرسپولیس مقابل التعاون این فرصت را خواهد داشت تا با نمایشی بهتر نسبت به بازی رفت دو تیم، یکی از چهره‌های قابل اعتنای این تیم برای موفقیت دوباره سرخ‌ها لقب گیرد و باید دید شماره چهارده جدید این تیم قادر به انجام این ماموری خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها