کد خبر : 1708628 | 28 شهریور 1399 ساعت 14:10 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

افتضاح تاریخی دستیار گواردیولا در فلامینگو

فلامینگو برزیل مدافع عنوان قهرمانی جام لیبرتادورس شروعی باورنکردنی در دوره جدید این رقابت ها داشت.

افتضاح تاریخی دستیار گواردیولا در فلامینگو

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته برای فلامینگو سالی به یاد ماندنی و تاریخی بود. این تیم با هدایت ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی خود توانست قهرمان لیگ برزیل و سوپرکاپ این کشور شده و در جام لیبرتادورس هم با برتری دراماتیک بر ریورپلاته عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. فلامینگو در جام باشگاه های جهان نیز به فینال رسید و با بدشانسی و در وقت های اضافه به لیورپول باخت.

 

 

1528231

 

 

دو ماه پیش، ژسوس از پست خود کناره گیری کرد و برای هدایت بنفیکا به کشورش بازگشت تا سران فلامینگو دومنیک تورنت مربی اسپانیایی و دستیار قدیمی پپ گواردیولا در بارسا، بایرن و سیتی را جانشین او کنند.

 

 

1528232

 

 

فلامینگو در لیگ برزیل پس از 10 بازی در رده پنجم قرار دارد و بامداد امروز افتضاحی تاریخی را در جام لیبرتادورس به ثبت رساند.

مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی دور گروهی با 5 گل در زمین ایندیپندنت دل واله کیتو مغلوب شد. حریف اکوادوری که سال گذشته قهرمان جام سودآمریکانا شده بود، سنگین ترین شکست را به تیم مدافع عنوان قهرمانی جام لیبرتادورس تحمیل کرد. اتفاقی که در 60 سال گذشته برای هیچ تیم مدافع عنوان قهرمانی رخ نداده بود.

 

از دیگر نتایج مهم دور اول گروهی لیبرتادورس می توان به پیروزی 2-0 بوکاجونیورز بر لیبرتاد پاراگوئه و تساوی 2-2 سائوپولو و ریورپلاته اشاره کرد.

 

 

1528233

دیدگاه‌ها