کد خبر : 1708632 | 28 شهریور 1399 ساعت 14:21 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری شدید باشگاه مصری و باشگاه سعودی

رئیس الزمالک به التعاون: مربی ما را با پول دزدیدید

انتقال پاتریس کارترون مربی فرانسوی الزمالک به باشگاه التعاون عربستان حریف امشب پرسپولیس با انتقاد شدید باشگاه مصری همراه شده است.

به گزارش" ورزش سه"باشگاه التعاون بیانیه ای رسمی منتشر و در آن اعلام کرد که به دنبال عقد قرارداد با یک مربی از اروپای شرقی بوده  اما به محض خبر استعفای کارترون در رسانه ها مذاکرات متوقف و با نماینده مربی فرانسوی تماس گرفته شد تا هدایت این تیم را به عهده بگیرد . باشگاه التعاون می گوید که قرارداد با کارترون پس از اطمینان از پایان رابطه این مربی با الزمالک مصر و برای حضور این مربی در لیگ قهرمانان آسیا انجام شده است.


دراین بیانیه آمده:" ما یک پیشنهاد همکاری به مربی فرانسوی دادیم و پس از اطمینان از قطع رسمی رابطه این مربی با الزمالک قرارداد اولیه امضا شد. ما برای الزمالک و تمام باشگاه ها احترام قائل هستیم."
اما این درحالی است باشگاه الزمالک می گوید التعاون مربی آن ها را با پول اغوا و موجب استعفای او شده است. 

 

 

1528256

 


مرتضی منصور رئیس باشگاه الزمالک با انتقاد از محمد القاسم رئیس باشگاه التعاون گفت:" محمد شما چیزها را اشتباه متوجه شدید. شما در مورد مصر صحبت می کنیدو باید مودبانه حرف بزنید. اگر به اختلاف بین دو کشور دامن بزنید یعنی با آتش بازی کرده اید."


او افزود: " الزمالک یک باشگاه بزرگ مصری است و همانگونه که ما به مردم جده ، باشگاه الهلال و دیگر باشگاه احترام می گذاریم شما هم به ما احترام بگذارید. شما مربی ما را پول ربودید."


او افزود: من محمد بن سلمان (ولیعهد سعودی) را خطاب قرار می دهم. آیا شما از آنچه محمد القاسم در توئیتر گفت راضی هستید؟ ما برده شما نیستیم....می فهمید؟ این باشگاه الزمالک است که از سال 1911 حضور دارد و بخشی از تاریخ مصر و جهان عرب و آفریقا است." رئیس باشگاه التعاون در تویئتی گفته بود " ما برده الزمالک نیستیم."


رئیس باشگاه الزمالک گفت:"آنچه محمد القاسم انجام داد چیزی جز سرقت و اغوا با پول نیست."

دیدگاه‌ها