کد خبر : 1708645 | 28 شهریور 1399 ساعت 15:16 | 34.6K بازدید | 3 دیدگاه

سایه حذف از مسابقات از سر قهرمان آسیا دور شد؛

AFC الهلالی‌ها را از بحران نجات داد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه عربستانی برای اصلاح نفرات لیستش موافقت کرد تا این تیم از خطر حذف از مسابقات در امان بماند.

AFC الهلالی‌ها را از بحران نجات داد

به گزارش "ورزش سه" طی روزهای اخیر و شیوع گسترده بحران کرونا در اردوی الهلال عربستان باعث شده بود تا تست 11 نفر از اعضای کاروان آبی‌پوشان عربستانی مثبت اعلام شود و این تیم در یک‌قدمی حذف از مسابقات قرار گیرد؛ آن‌ها شب گذشته در چهارمین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در غیاب بازیکنان خود توانستند مساوی کنند و صدرنشین گروه B باقی بمانند.

 

یکی از اتفاقاتی که الهلالی‌ها را در معرض حذف از مسابقات قرار داده بود، ابتلای سه دروازه‌بان این تیم به کرونا بود؛ موضوعی که باعث شد این تیم شب گذشته بدون دروازه‌بان ذخیره مقابل پاختاکور قرار گیرد و اگر عبدالله معیوف هم مبتلا به این ویروس می‌شد، بدون تردید نام الهلال از مسابقات کنار گذاشته می‌شد. اما مسئولان این تیم و فدراسیون عربستان از AFC درخواست کردند تا با اضافه شدن نام یک سنگربان جدید به لیست آسیایی الهلال موافقت کند.

 

موضوعی که سرانجام امروز با موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شد تا در ادامه مسابقات و پایان دوره نقاهت مبتلایان به کرونا، دو سنگربان در اختیار تیم الهلال عربستان باشد و به نوعی خطر حذف از مسابقات از این تیم دور شود؛ الهلال یکی از رقبای شهرخودرو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است و باید یکشنبه 30 شهریور در پنجمین هفته مسابقات مرحله گروهی به مصاف حریف ایرانی خود برود.

دیدگاه‌ها