کد خبر : 1708650 | 28 شهریور 1399 ساعت 15:29 | 8.9K بازدید | 2 دیدگاه

آقایی: برای برد مقابل التعاون به زمین می‌رویم

مدافع چپ پرسپولیس از انگیزه و تمرکز تیمش برای تکرار پیروزی مقابل التعاون می‌گوید.

آقایی: برای برد مقابل التعاون به زمین می‌رویم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس امشب در دیدار‌ برگشت مقابل حریف عربستانی بار دیگر به دنبال برد است تا شانس صعود خود را افزایش دهد.

 


سعید اقایی درباره اولین پیروزی در لیگ قهرمانان گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. این بازی برای ما خیلی مهم بود. بازی اولم بود و سخت هم بود. در تیم بزرگ و مقابل تیمی قوی در آسیا بازی کردن سخت بود اما خدا را شکر توانستیم ببریم و انشاالله در بازی های بعدی بهتر شوم. انشاالله در بازی بعدی هم برنده شویم.

 

وی درباره شرایط التعاون گفت: تیم خوبی بودند و خصوصا در خط هجومی قوی ظاهر شدند. با این حال خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم و با تمرکز برای بازی بعدی آماده می‌شویم و برای برد به زمین خواهیم رفت.

 

مدافع چپ پرسپولیس درباره شانس صعود تیمش گفت: بازی سختی خواهد بود اما ما فقط برای برد به زمین خواهیم رفت و انشاالله با برد دل هواداران را شاد کنیم و به هدف خودمان برای صعود نزدیک شویم.

 

آقایی درباره میزبانی قطر نیز گفت: شرایط هتل زیاد خوب نیست و از نظر ریکاوری به مشکل می‌خوریم اما تمرکز ما روی تیم است و انشاالله با همین تمرکز پیش می‌رویم‌تا با نتایج مناسب دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها