کد خبر : 1708666 | 28 شهریور 1399 ساعت 16:42 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

مذاکرات مثبت در روز برگزاری دادگاه CAS 

امکان توافق میراسماعیلی و ویزر وجود دارد؟

بعید نیست در یک ماه فرصتی که دادگاه CAS تعیین کرده، شاهد توافق فدراسیون جودوی ایران و فدراسیون جهانی باشیم.

 امکان توافق میراسماعیلی و ویزر وجود دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برگزاری دادگاه CAS برای رسیدگی به شکایت فدراسیون جودوی ایران از فدراسیون جهانی جودو به دلیل صدور رای تعلیق برای جودوی ایران، در نهایت رای موقتی به عنوان یک فرصت برای توافق دوطرف صادر شد. در واقع دادگاه CAS فرصت یک ماهه ای تعیین کرده که دوطرف این پرونده به توافق دست پیدا کنند؛ وگرنه بعد از این مدت بر اسناد مستندات موجود رای نهایی صادر خواهد شد. 


حالا سوال اینجاست؛ تا 25 مهرماه که فرصت 30 روزه به پایان می رسد، امکان توافق ایران و فدراسیون جهانی جودو وجود دارد؟ شاید قبل از اینکه آرش میراسماعیلی از مذاکرات مثبت خود با ویزر، رییس فدراسیون جهانی در جریان دادگاه CAS بگوید، تصور این توافق هم سخت بود، اما رییس فدراسیون جودوی ایران این توافق را بعید هم نمی داند. 


میراسماعیلی در مصاحبه خود بعد از برگزاری دادگاه گفته: «صحبت بسیار دوستانه و صمیمانه‌ای را با ویزر انجام دادیم. واقعاً برخورد ویزر دوستانه و صمیمانه بود و صحبت‌های مختلفی نیز انجام دادیم که به نوعی روی رأی ابتدایی دادگاه CAS تأثیر داشت. قبلاً گفته بودم و باز هم تکرار می‌کنم که بعد از صدور هر رأیی طبیعتاً با فدراسیون جهانی کار و تعامل خواهیم داشت تا برای آینده جودوی ایران کار کنیم. چه برنده این پرونده باشیم و چه رأی به نفع ما نباشد، با فدراسیون جهانی کار خواهیم داشت و امیدوارم در این قضیه در تهران نیز به نتیجه خوبی برسیم.»


با این شرایط به نظر می رسد هیات اعزامی و به خصوص میراسماعیلی بعد از بازگشت به تهران و مذاکره با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک، سیاست جدید ورزش ایران را در مذاکره با ویزر در پیش خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها