کد خبر : 1708717 | 28 شهریور 1399 ساعت 21:54 | 17K بازدید | 3 دیدگاه

آتش‌بازی شاگردان ژاوی در جاسم بن حمد

صعود السد با برتری قاطع مقابل العین

تیم فوتبال السد توانست با درخشش ستاره الجزایری خودش با 4 گل تیم فوتبال العین را شکست دهد تا به‌عنوان اولین تیم صعودکننده گروه D خود را معرفی کند.

صعود السد با برتری قاطع مقابل العین 

به گزارش "ورزش سه"، در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از گروه D از دور چهارم، دو تیم سرشناس السد و العین به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم فوتبال السد موفق شد حریف اماراتی خود را با نتیجه جالب 4 بر 0 در هم بشکند. سفید پوشان السد با این پیروزی علاوه بر اینکه صعود خودش را به مرحله بعد این رقابت‌ها مسجل کردند، درعین‌حال باعث شدند العین در پایان دور چهارم همچنان با یک امتیاز در انتهای جدول قرار بگیرد و عملاً شانسی برای صعود به مرحله بعدی نداشته باشند.


در این دیدار که از ساعت 19:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار شد، شاگردان ژاوی سرمربی اسپانیایی این تیم توانستند توسط بغداد بونجاح مهاجم خطرناک الجزایری خودشان در دقایق (26،70)، اکرم عفیف (56) و رودریگو تاباتای ژاپنی (86) چهار مرتبه دروازه خالد عیسی گلر العین را باز کنند تا این تیم 8 امتیازی شود و موقتاً به صدر جدول این گروه صعود کند.

 

1528357


السدی ها امشب به انتظار دیدار دو تیم النصر و سپاهان دو تیم دیگر این گروه باید بمانند تا در انتهای این دیدار مشخص شود در پایان دور چهارم آیا همچنان به‌عنوان صدرنشین گروه D قرار خواهند گرفت یا خیر، چراکه النصر عربستان در حال حاضر 7 امتیازی است و در صورت شکست سپاهان جای السد را در صدر جدول خواهد گرفت و به همراه این تیم از گروه D صعود خواهد کرد. اما اگر طلایی پوشان سپاهان بتوانند در این بازی که از ساعاتی دیگر آغاز شود بتوانند النصر را شکست دهند وضعیت این گروه در پایان دور چهارم بسیار پیچیده خواهد شد. ضمن اینکه تساوی هم بیشتر به نفع نماینده عربستان خواهد بود.

 

1528360

دیدگاه‌ها