کد خبر : 1708723 | 28 شهریور 1399 ساعت 22:53 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

رمز موفقیت لیورپول از نگاه مدافع انگلیسی

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان لیورپول معتقد است که انگیزه این تیم برای پیشرفت مهمترین دلیل موفقیت آنها بوده است.

رمز موفقیت لیورپول از نگاه مدافع انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای آنفیلد بعد از 30 سال انتظار نهایتا در فصل 20-2019 به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلیس دست یافتند تا بالاخره به طلسم این باشگاه پایان داده شود. در واقع به نظر می رسد که تغییرات کم و ثبات لیورپول طی فصول اخیر یکی از مهمترین دلایل موفقیت این تیم بوده است.

 

در اواخر فصل گذشته انتقاداتی نسبت به عملکرد لیورپول انجام شد و برخی معتقد بودند که این تیم از عملکرد ابتدای فصل خود فاصله گرفته است. ترنت الکساندر آرنولد حالا درباره این موضوع و دلیل موفقیت لیورپول صحبت کرده است. او در این باره گفت: " هیچ چیز همیشه عالی نیست. شما در طول 38 هفته نمی‌توانید همواره بازی هایی در سطح عالی را ارائه دهید و در همه مسابقات به پیروزی برسید."

 

 

1521452

 

 

آرنولد در ادامه گفت: " برای ما تنها هدف این نیست که امتیازات بیشتری به دست آوریم یا گلهای زیادی وارد دروازه حریفان کنیم بلکه می خواهیم همه به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم و در نهایت به پیروزی ادامه دهیم. این ذهنیت اصلی ترین چیزی است که تا به اینجا به ما کمک کرده است. ما در حال حاضر می دانیم که برای پیروز شدن به چه چیزی احتیاج است. همچنین می دانیم که هدف اصلی ما قهرمانی و مواردی از این دست است اما حالا می بینیم که تیم ها در برابر لیورپول از انگیزه بیشتری برخوردار هستند. ما باید ذهنیت خود را حفظ کنیم و بدانیم که تکرار قهرمانی از یک بار بردن آن کار دشوار تری است."

دیدگاه‌ها