کد خبر : 1708760 | 29 شهریور 1399 ساعت 01:09 | 88.6K بازدید | 5 دیدگاه

دو برد و 100 هزار دلار در خزانه پرسپولیس؛

پسران یحیی بدهی کالدرون را می‌دهند

پرسپولیس با کسب دومین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا به درآمدزایی خود از این رقابت ها ادامه داد.

پسران یحیی بدهی کالدرون را می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، سرخ ها که از دو بازی نخست تنها 10 هزار دلار درآمدزایی کرده بودند، حالا با کسب دو پیروزی متوالی رقم درآمد خود را به 110 هزار دلار افزایش دادند و شانس این را دارند که با افزایش میزان درآمدزایی دلاری خود، بخشی از مشکلات باشگاه پرسپولیس را حل کنند.

 

رقمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای هر پیروزی پرداخت می‌کند، 50 هزار دلار است و اگر پرسپولیس بتواند الدحیل و الشارجه را هم شکست دهد، با کسب 200 هزار دلار راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. صعود به مرحله یک هشتم نیز خود رقم 100 هزار دلار را به همراه دارد و در ادامه پاداش های 150 و 250 هزار دلاری نیز در انتظار تیمی که به نیمه نهایی می‌رود، خواهد بود.

 

در واقع اگر پرسپولیس نتیجه سال 2017 را تکرار کند و به جمع چهار تیم صعود کند، فرصت کسب 710 هزار دلار را خواهد داشت که چیزی در حدود بدهی این باشگاه به گابریل کالدرون و دستیارانش است. این در حالی است که اگر صعود به فینال اتفاق بیفتد، آن ها دوباره با رقمی نزدیک به 3 میلیون یورو به تهران بازخواهند گشت. شاید بدشانسی پرسپولیس این است که بازی ها متمرکز برگزار می‌شوند و دیدارهای حذفی رفت و برگشت نخواهند بود و امکان درآمدزایی بیشتر وجود ندارد.

 

نکته جالب این که کسب جام قهرمانی جایزه 4 میلیون دلاری را فارغ از مبلغ حدود 700 هزار دلار به خزانه باشگاه واریز می‌کند که می‌تواند هزینه خرید یک ستاره گران قیمت باشد یا بودجه دو فصل نقل و انتقالات باشگاه را تامین کند.

دیدگاه‌ها