کد خبر : 1708761 | 29 شهریور 1399 ساعت 01:13 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم این روند را ادامه دهیم؛ 

امیری: تمام تلاشمان استفاده از نقاط ضعف التعاون بود

هافبک مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم به خوبی از نقاط ضعف حریف برای کسب پیروزی استفاده کرده است.

امیری: تمام تلاشمان استفاده از نقاط ضعف التعاون بود

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری در پایان دیدار پرسپولیس برابر التعاون که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان روی گل رسن از روی نقطه پنالتی همراه شد، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او که به همراه یحیی گل محمدی در نشست خبری شرکت کرده بود، در مورد این برد که با صدرنشینی پرسپولیس همراه شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خیلی خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. آنالیز خیلی خوبی روی حریف داشتیم و تمام تلاشمان این بود که از نقطه ضعف آنها استفاده کنیم و خدا را شکر که توانستیم در این قضیه خیلی خوب کار کنیم.

 

از امیری در رابطه با دو بازی بعدی پرسپولیس پرسیده شد و او در واکنش به این سوال و اینکه نبودن هواداران چه تاثیری در عملکرد تیم خواهد گذاشت، گفت: نبودن هواداران روی عملکرد ما تاثیر خواهد گذاشت ولی این شرایط برای تمام تیم ها خواهد بود. اما ما همیشه انرژی مثبت هوادارانمان را از راه دور هم دریافت می کنیم. ما تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم پرچم این تیم که پرطرفدار ترین تیم آسیا است را روز به روز بالا ببریم.


او در پایان حرف هایش ابراز امیدواری کرد این روند ادامه داشته باشد و افزود: این برد را به همه هوادارانمان تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

 

 

دیدگاه‌ها