کد خبر : 1708779 | 29 شهریور 1399 ساعت 09:40 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

رسولی در پرتاب دیسک اول شد، پیرجهان در 400 متر

سپاهان، صدرنشین لیگ برتر دوومیدانی

مرحله دوم از لیگ برتر دوومیدانی شب گذشته با پیشتازی تیم سپاهان اصفهان در بخش مردان به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، ، مرحله دوم از بیست و چهارمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور که از پنجشنبه، در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود، جمعه شب با پیشتازی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲۳۲ امتیاز به پایان رسید.


تاکنون تیم های پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۲۱۰ امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۲۹ امتیاز به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار دارند. تیمهای صنعت مس کرمان با ۱۰۰ امتیاز، دانشگاه یزد با ۴۲ امتیاز، عقاب نیروی هوایی با ۱۷ امتیاز، سلکتور ۱۵ امتیاز و مقاومت تهران با ۹ امتیاز در رده چهارم تا هشتم جدول مسابقات قهرمانی باشگاههای کشورقرار گرفتند. 
مرحله دوم این مسابقات در بخش بانوان نیز از صبح امروز به مدت دو روز پیگیری خواهد شد و البته مرحله سوم و نهایی رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور روزهای ۱۰ و۱۱ مهر ماه در بخش مردان و روزهای ۱۲ و ۱۳ مهر ماه در بخش بانوان برگزار می شود.


حمیدرضا کیا در پرش طول، سپاهان در دو‌ ۴ در ۴۰۰ متر امدادی، جلیل ناصری در 10 هزار متر، حسین رسولی در پرتاب دیسک، سجاد هاشمی در 200 متر، همایون همتی در 3 هزار متر بامانع، یونس یوسف‌وند در پرتاب نیزه، پژمان یارولی در 800 متر، محمد معتمدنیا در پرش با نیزه و مهدی پیرجهان در 400 متر بامانع از قهرمانان مسابقات دیروز بودند.

 

1528505

 

1528503

 

1528504

دیدگاه‌ها