کد خبر : 1708798 | 29 شهریور 1399 ساعت 11:27 | 45K بازدید | 2 دیدگاه

قاطعانه‌ترین صعود در انتظار پرسپولیس و یحیی

پرسپولیس این فرصت را دارد تا با کسب شش امتیاز دیگر و رقم زدن بازی های پرگل، قاطعانه ترین صعود خود را ثبت کند‌.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیسی ها با کسب شش امتیاز از دو بازی مقابل التعاون، وضعیت خود را سروسامان بخشیدند و توانستند به صدر جدول گروه نیز برسند. اما این در شرایطی است که هنوز آن ها تا صعود فاصله زیادی دارند و ممکن است حتی در صورت حفظ شکست ناپذیری هم از صعود باز بمانند.

با این حال احتمال دیگر، یک صعود قاطعانه است که با کسب دو پیروزی دیگر به دست می‌آید. اگر سرخ ها الشارجه و الدحیل را از پیش رو بردارند ۱۳ امتیازی خواهند شد و به رکورد تیم برانکو در فصل ۲۰۱۸ خواهند رسید؛ رکوردی که با تفاضل +۵ قاطعانه ترین صعود پرسپولیس در تمام سال ها را رقم زده است.

 

1528533

 

میلی‌متری ترین صعود نیز به دوره برانکو و سال ۲۰۱۷ مربوط است. جایی که شاگردان مرد کروات با کسب تنها ۹ امتیاز از دو تساوی برابر الهلال، یک توقف مقابل الریان و دو پیروزی بر الوحده به مرحله بعدی راه یافتند.

در سال ۲۰۱۵ نیز اگرچه تیم برانکو، عبدی و درخشان وضعیت مطلوبی نداشت اما توانست ۱۲ امتیاز از سه پیروزی در خانه و یک برد در ازبکستان برابر بنیادکار کسب کند و به مرحله بعدی برود.

 

این در حالی است که در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۰۹ به ترتیب با ۱۱ و ۷ امتیاز، صعود قطعی شد. البته سال ۲۰۰۹ الشارجه از لیگ قهرمانان انصراف داد و به همین خاطر سه امتیاز مقابل این تیم مورد محاسبه قرار نگرفت و بازی برگشت هم کلا برگزار نشد.

دیدگاه‌ها