کد خبر : 1708799 | 29 شهریور 1399 ساعت 11:28 | 35.7K بازدید | 3 دیدگاه

درباره آینده بعد از لیگ قهرمانان حرف می‌زنم

علی کریمی: باید به استقلال کمک می‌کردم

بعد از حرف و حدیث فراوان در نهایت علی کریمی شب گذشته در دوحه حضور یافت و به اردوی استقلال اضافه شد.

علی کریمی: باید به استقلال کمک می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی استقلال که در این فصل و خصوصا هفته‌های پایانی ستاره این تیم بوده، در سفر کاروان آبی‌ها به دوحه، آنها را همراهی نکرده بود تا شایعات زیادی درباره آینده او در این تیم شکل گیرد. کریمی که بابت برخی مسائل داخلی از مدیران تیم گلایه داشت، در نهایت شب گذشته تهران را به مقصد دوحه ترک کرد تا در کنار شاگردان نامجومطلق در مسیر صعود از مرحله گروهی آنها را همراهی کند.

علی کریمی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حضورش در اردوی استقلال بعد از ماجراهای چند وقت اخیر اینطور توضیح داد: به هر حال بعد از چند روز ویزایم درست شد و توانستم در کنار تیم حضور داشته باشم من باید به تیم کمک کنم و به همین قصد و نیت به قطر آمدم.

 

 وی در خصوص شرایط خودش نیز گفت: راستش را بخواهید نزدیک به 10 روز است که از تمرین و فوتبال دور هستم باید ببینم شرایط به چه صورت است اگر نیاز باشد مقابل الشرطه بازی می‌کنم.

کریمی در خصوص شرایط استقلال ادامه داد: شرایط استقلال خیلی خوب است تیم فعلی حفظ شد و بازیکنان خوبی هم جذب تیم شدند. یکی از راه‌های موفقیت در یک تیم این است که تیم کمترین تغییرات را برای فصل آینده داشته باشد که خدا را شکر استقلال توانست همین روند را پیش بگیرد. بچه‌ها به دنبال موفقیت و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستند و فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد.

 

 هافبک استقلال با اشاره به وضعیت آبی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ ما می‌توانیم با برد در این دو بازی صدرنشین شویم و به مرحله بعدی صعود کنیم کار کمی سختی است اما غیرممکن نیست.

کریمی در خصوص آخرین شرایطش با استقلال نیز گفت: فعلا تمام تمرکزم برای این دو بازی است و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تمام تلاشم این است که یک تصمیم خوب برای آینده‌ام بگیرم.

دیدگاه‌ها