کد خبر : 1708828 | 29 شهریور 1399 ساعت 12:55 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا صدرنشینی را در خانه حفظ می کند؟

لیگ والیبال؛ دوئل های جذاب در ورامین و ارومیه

رویارویی شهرداری ورامین و شهداب یزد از بازی‌های جذاب و دیدنی هفته سوم لیگ برتر والیبال خواهد بود.

لیگ والیبال؛ دوئل های جذاب در ورامین و ارومیه

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم لیگ برتر والیبال با هفت دیدار فردا در شهرهای قزوین، اراک، ورامین، تهران، ارومیه، اصفهان و سیرجان پیگیری خواهد شد تا این بار برخلاف فاصله 7 روزه بین هفته های اول و دوم، تیم ها فقط با سه روز استراحت به مصاف رقبای خود بروند. 


تیم شهرداری ورامین این هفته میزبان شهداب یزد است. این دو تیم درحالی برابر هم قرار می‌گیرند که کادر فنی فصل گذشته شهرداری ورامین، امسال هدایت یزدی‌ها را در لیگ برتر برعهده گرفته‌اند و به همین خاطر رویارویی محمدعمده غیاثی سرمربی و محمدحسین نجاتی مربی شهداب یزد با تیم سابقشان، جذابیت این دیدار را بالا خواهد برد.


این هفته دیدار تیم‌های سپاهان و لبنیات هراز آمل هم دیدنی خواهد بود. سپاهان که با ۲ برد و ۶ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قراردارد، تیم با برنامه‌ای است که هدایت آن را رحمان محمدی‌راد برعهده دارد. در طرف مقابل، بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز آمل بارها ثابت کرده که تیم‌های تحت هدایتش حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. از این رو تقابل عطایی و محمدی‌راد هم در نوع خود دیدنی است.


یکی دیگر از بازی های حساس و جذاب هفته هم به نبرد شهرداری ارومیه و پیکان برمی گردد؛ دیداری که دو همبازی قدیمی در تیم ملی یعنی پیمان اکبری و محمد ترکاشوند است. ارومیه ای ها که در دو بازی قبلی با استفاده از ستاره های خود به برتری رسیدند، برابر پیکانی قرار می گیرند که فعلا یک برد دارد. 


نارنجی پوشان سایپا هم که در پایان هفته دوم صدرنشین شدند، در این هفته میزبان راهیاب ملل مریوان خواهند بود.
تیم هورسان رامسر در هفته سوم لیگ برتر استراحت دارد.

 

برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر والیبال:
یکشنبه، ساعت 16
شهرداری قزوین – آذرباتری ارومیه
شهروند اراک – خاتم اردکان
شهرداری ورامین – شهداب یزد
سایپا تهران – راه‌یاب ملل کردستان
شهرداری ارومیه – پیکان تهران
فولاد مبارکه سپاهان – لبنیات هراز آمل
فولاد سیرجان – شهرداری گنبد

دیدگاه‌ها