کد خبر : 1708851 | 29 شهریور 1399 ساعت 14:36 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو در دو بازی قبلی ایده آل بازی کرد؛

نوازی: کسی تضمین نمی‌دهد کرونا نگیریم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو می گوید بازی برابر الهلال هم مثل دو بازی برابر الشباب الاهلی برای بازیکنان و کادر فنی تیم مهم است.

نوازی: کسی تضمین نمی‌دهد کرونا نگیریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الهلال در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت:  مقابل شباب الاهلی کمی بدشانس بودیم  و باخت در آن دیدار اتفاقی است که افتاد. اکنون خودمان را برای بازی با الهلال آماده می کنیم. الهلال تیم بزرگی است و چندین دوره قهرمان آسیا شده، اما ما آماده هستیم تا در داخل زمین بازی خودمان را انجام دهیم.  در 2 بازی ابتدایی فوق العاده ظاهر شدیم و شانس با تیم الاهلی بود. الهلال تیم خیلی خوبی است ولی ما برایمان مهم است که خوب بازی کنیم.

 

نوازی سپس  با ویروس کرونا در اردوی تیم عربستانی اشاره کرد و افزود: اگر شرایط فنی را کنار بگذاریم، در خصوص تیم الهلال باید بگویم که به مشکل کرونا برخورده اند. چندین بازیکن آنها ویروس کرونا دارند. احساس می کنم کمی از لحاظ رسیدگی و جلوگیری از ویروس کرونا شرایط شرایط خوبی نیست.
او ادامه داد: به خاطر اینکه ما فردا با تیم الهلال بازی داریم و فکر می کنم نزدیک 9 نفرشان ویروس کرونا گرفته اند و برای ما کمی  سخت است. به خاطر اینکه تضمینی نیست و کسی تضمینی به ما نمی دهد که انسانی را به ویروس کرونا مبتلا کنیم.
مربی تیم فوتبال شهرخودرو اضافه کرد: خب فکر می کنم این مشکل اساسی بود که اعلام کردم.نکته دیگر اینکه هتل ما با هتل پاختاکور که با الهلال بازی کرده، خوب است.


بازیکن سابق استقلال با تمجید از شرایط فنی تیمش اضافه کرد: شرایط تیم ما و آمادگی بچه هایمان را تضمین می کنم و ایده آل بودند. این بازی هم مثل دو بازی قبل برای ما مهم است و تلاشمان را می کنیم برای نتیجه گرفتن. دیگر شانس دست ما نیست و دست خداست. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم. ما با تیم های بزرگ تر راحت تر بازی می کنیم. نتیجه برای ما مهم است و فکر نکنند چون از گروهمان بالا نیامده ایم، بازی برایمان مهم نیست. در زمین همه چیز عوض می شود و ما فوتبال خودمان را ارائه می دهیم.


خبرنگاری از نوازی پرسید که آیا باشگاه شهرخودرو عکس العملی برای تغییر شرایط کرونایی داشته یا خیر و او در واکنش به این سوال گفت: ما نامه ای به شهر خودرو دادیم.  امروز هم فکسی برای AFC ارسال کردیم. شرایط ویروس کرونا یک مقدار سخت شده است. مخصوصا برای 6 تیمی که در هتل ما هستند. استقلال هم فکر می کنم رفت. شرایط برای ما سخت شده. امیدوارم پیگیری کنند تا خودمان را قانع کنیم. فکر می کنم شرایط برای همه تیم ها سخت است.


فکر می کنم بعد از این دو بازی، هر اتفاقی در فوتبال خاطره می شود. باید آینده تیم را در نظر بگیریم. ما آینده تیممان را در لیگ ایران در نظر داریم. در این بازی ها نفرات کامل در اختیار نداشتیم و نتوانستیم عرض اندام کنیم. ولی جوانان خوبی داریم و قطعا در آینده از این بازیکنان چیزهای بیشتری دیده می شود و بازی های خوبی ارائه خواهند داد. بازی فردا هم بازی خیلی خوبی خواهد بود و شاید در بازی های قبلی اتفاق خوبی برای ما رخ نداد ولی در بازی فردا اتفاقات خوبی برای ما رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها