کد خبر : 1708861 | 29 شهریور 1399 ساعت 15:18 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

آماده باش راموس به رقبا در آستانه بازی با سوسیداد

سرخیو راموس به حریفان رئال هشدار داد که این تیم برای قهرمانی در تمام جام ها خواهد جنگید.

آماده باش راموس به رقبا در آستانه بازی با سوسیداد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا اولین بازی خود در فصل 21-2020 را برابر سوسیداد انجام خواهد داد. بازی هفته اول رئال مقابل ختافه به تعویق افتاده و کهکشانی ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لالیگا کار خود را در سن سباستین شروع خواهند کرد.

 

 

1528647

 

 

سرخیو راموس کاپیتان رئال در آستانه بازی با سوسیداد به شبکه اختصاصی باشگاه گفت:« در فوتبال باید قدم به قدم و بازی به بازی پیش رفت ولی ما رئال مادرید هستیم و همیشه برای فتح تمام جام ها می جنگیم. مهم است که فصل را خوب شروع کنیم و می خواهیم از همین ابتدا قدرت مان را به رخ بکشیم.

باید بگویم که پیش فصل عجیبی بود. دوران استراحت کوتاه تری نسبت به سال های قبل داشتیم و پروتکل های ایمنی را هم باید رعایت می کردیم. خود من نیز ابتدا در تمرینات تیم ملی حاضر شدم ولی زمان کافی برای حضور در تمرینات پیش فصل رئال و مطابقت دادن خودم با تیم را داشتم. بسیار سخت و جدی تمرین کرده ایم و همه بازیکنان را در فرم خوبی می بینم.»

 

راموس ادامه داد:« باید شروعی خوب و مقتدارنه داشته باشیم. از لحاظ بدنی و ذهنی خودم را در شرایط خوبی می بینم. در فوتبال تمرین، تغذیه و استراحت بسیار مهمند. به شخصه حتی در تعطیلات هم تمرینات را رها نکردم و بی تاب شروع لالیگا هستم.»

 

دیدگاه‌ها