کد خبر : 1708863 | 29 شهریور 1399 ساعت 15:28 | 129.9K بازدید | 9 دیدگاه

جووینکو و سالم الدوسری هم کرونایی شدند

باورنکردنی؛ چهارده کر‌ونایی در اردوی تیم قهرمان

شمار افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال در حال افزایش است.

باورنکردنی؛ چهارده کر‌ونایی در اردوی تیم قهرمان

 

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش رسانه های عربی خبر از افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال دادند و اکنون وضعیت این تیم بحرانی تر از قبل به نظر می رسد.


امروز باشگاه الهلال با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سالم الدوسری ستاره این تیم نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است. پس از اعلام این خبر، الهلالی ها از مثبت بودن تست یک بازیکن دیگر در این تیم خبر دادند.
سباستین جووینکو بازیکن ایتالیایی الهلال و یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم عربستانی، جدیدترین فردی است که در اردوی الهلال به ویروس کرونا مبتلا شده است. لحظاتی پیش نیز این باشگاه با اعلام مثبت بودن تست کرونای فیزیوتراپ این تیم به نام نیری، از افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در این تیم خبر داد. با این حساب تعداد افراد مبتلا به کرونا در این تیم، به عدد 14 رسید.

 

1528649

 


اما روز گذشته بازیکنان الهلال در هتل ذا فیزای دوحه تست های سلامت را پشت سر گذاشتند که در این میان مشخص شد تست کرونای چهار بازیکن به نام های سلمان الفرج، محمد البریک، نواف العابد وعبدالله الجدانی منفی بوده و امروز نیز مجددا از این بازیکنان تست کرونا به عمل می آید تا در صورت منفی بودن تست های این افراد، بتوانند راهی اردوی الهلال شده و حتی تیمشان را در دیدار مقابل شهرخودرو همراهی کنند. در صورت منفی بودن تست مجدد این 4 نفر، آنگاه شمار افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال به 10 نفر کاهش خواهد یافت که از این میان، 9 نفر آنها از بازیکنان تیم هستند.

 

15286521528653


همچنین، قرار است که فهد بن نفال رئیس 38 ساله باشگاه الهلال عصر امروز با یک هواپیمای شخصی، با همراهی سه نفر از مدیران تیم به قطر سفر کنند تا در خصوص وضعیت بحرانی الهلال با مسئولین AFC جلسه ای را برگزار کنند.

 

پیش از این باشگاه الهلال اعلام کرده بود که چندین بازیکن این تیم به ویروس کرونا آلوده شده اند که از جمله آن می توان به دروازه بان های این تیم یعنی محمد الواکد و عبدالله الجدانی اشاره کرد که این عامل باعث شد تا الهلال در دیدار روز پنجشنبه گذشته، در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بدون دروازه بان تعویضی در مقابل پاختاکور بازی کند.


با منفی شدن تست اولیه عبدالله الجدانی سنگربان این تیم، اکنون لوچسکو سرمربی رومانیایی الهلال با خیال راحت تری می تواند به مصاف نماینده ایران برود. الهلال عربستان در دیدار هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه B فردا ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم الجنوب به مصاف شهر خودروی ایران خواهد رفت.

دیدگاه‌ها