کد خبر : 1708866 | 29 شهریور 1399 ساعت 15:32 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل تعویق حضور هافبک ایرانی در لیگ فوتبال هند

هافبک ایرانی- هندی به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی لیگ هند به این کشور سفر نکرده است.

دلیل تعویق حضور هافبک ایرانی در لیگ فوتبال هند

به گزارش "ورزش سه"، امید سینگ یکی از بازیکنان دوملیتی فوتبال ایران است که طی یکی، دو سال گذشته به خاطر دعوت به اردوی تیم ملی هند و البته عملکرد خوبش در لیگ ایران مورد توجه قرار گرفته است. سینگ که در لیگ نوزدهم پیراهن دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان را برتن کرد و بازی های خوبی نیز انجام داد، در اواخر فصل نوزدهم لیگ برتر با پیشنهادهایی از لیگ برتر هند مواجه شد.


سینگ که از مدتی پیش با نظر ایگور استیماچ به تیم ملی هند هم دعوت شده، مورد توجه چند باشگاه از سوپرلیگ این کشور هم قرار گرفته و حتی گفته می‌شد با یکی از آنها به توافق نهایی نیز رسیده تا فصل بعد را در این تیم سپری کند.


با وجود توافق های انجام شده اما سفر سینگ به لیگ هند به تعویق افتاده است. شیوع ویروس کرونا در کشور هند موجب تعطیلی بلندمدت لیگ این کشور شده و از طرف دیگر قرار است بازیها به صورت متمرکز در جزیره گوا برگزار شود اما هنوز به طور کامل برنامه مسابقات مشخص نیست.


از طرف دیگر به خاطر بلاتکلیفی لیگ هند سفر سینگ به این کشور هم به تعویق افتاده است. همچنین این بازیکن ایرانی- هندی پیشنهادهایی از لیگ برتر هم دریافت کرده و باید دید او طی روزهای آینده چه تصمیمی درباره آینده اش خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها