کد خبر : 1708868 | 29 شهریور 1399 ساعت 15:47 | 66.4K بازدید | 7 دیدگاه

خرید جدید تراکتور از مشهد می‌آید؟

پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا احتمال دارد وینگر سرعتی این تیم از جمع شاگردان مهدی رحمتی جدا شود و به جمع سرخ‌پوشان تبریزی بپیوندد.

خرید جدید تراکتور از مشهد می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد وینگر بابلی و 33 ساله تیم شهر خودرو که در حال حاضر همراه این تیم در دوحه قطر قرار دارد و تیمش را برای رقابت‌های آسیایی همراهی می‌کند، به دنبال جدایی از جمع عنابی‌پوشان مشهدی است؛ با توجه به این‌که شهر خودرو به واسطه حذف زودهنگامش تا اواخر هفته جاری به مشهد باز می‌گردد، گویا قرار است به صورت رسمی قاسمی نژاد مذاکرات خود برای ترک باشگاه را انجام دهد.

 

او برای جدایی از شهر خودرو، نیاز به اخذ رضایت‌نامه دارد، همان مسیری که امسال بازیکنانی چون حسین مرادمند، میلاد سرلک و یونس شاکری پشت سر گذاشته‌اند؛ اما به احتمال فراوان با توجه به میل جدایی قاسمی نژاد، سرانجام توافقات لازم برای جدایی او از این تیم مشهدی پس از سه سال صورت خواهد گرفت و این وینگر بابلی فوتبال‌اش را در خارج از مشهد ادامه خواهد داد.

 

شنیده می‌شود پیش از اعزام شهر خودرو به دوحه، مذاکراتی از سوی باشگاه تراکتور انجام گرفته است و احتمالا در بازگشت دوباره این تیم، مذاکرات ادامه پیدا خواهد کرد تا قاسمی نژاد فصل آینده بتواند در پیراهن تراکتور به فوتبال خود ادامه دهد؛ پیشنهادی جدی که امین قاسمی نژاد در حال بررسی آن است و احتمال دارد در لیگ بیستم شاگرد علیرضا منصوریان شود.

دیدگاه‌ها