کد خبر : 1708870 | 29 شهریور 1399 ساعت 16:00 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

عیسی زاده: امشب سرمربی‌مان را معرفی می‌کنیم

مدیرعامل صنعت نفت آبادان اعلام کرد که کادر مدیریتی این باشگاه به تازگی ابلاغ خود را دریافت کرده و در تلاش برای جبران زمان از دست رفته است.

عیسی زاده: امشب سرمربی‌مان را معرفی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، موضوع انتخاب سرمربی و آغاز فعالیت نقل و انتقالاتی تیم صنعت نفت آبادان طی روزهای گذشته، سوژه رسانه‌ها شده چرا که آن‌ها تنها تیم لیگ بیستم هستند که هنوز هیچ فعالیتی را انجام نداده‌اند و تنها 11 مهره کلیدی خود را از دست داده‌اند و هیچ جایگزینی را هم جذب نکرده‌اند؛ علی عیسی زاده تیم صنعت نفت آبادان در این‌باره در گفتگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت: دو روز پیش حکم ابقا به دست ما رسید و از امروز کارمان را استارت می‌زنیم. امیدواریم بتوانیم عقب افتادگی صنعت نفت را جبران کنیم؛ ابتدا باید جلسه هیأت مدیره برگزار شود. امروز قرار است این جلسه را برگزار کنیم و خروجی کار هم مشخص خواهد شد. بحث انتخاب سرمربی باید در جلسه هیات مدیره صورت بگیرد و خروجی کار هم امشب بیرون می آید.

 

وی درباره حمایت وزارت نفت از این تیم گفت: وزیر نفت طبق دستور کتبی بحث حمایت از تیم‌های نفتی را اعلام کرده و ما هم باید پیگیر کار باشیم؛ هر سال این موضوع برای ما تکرار می شود و سالی دو سه ماه یا 50 روز را در فصل نقل و انتقالات از دست می‌دهیم. پناه بر خدا امسال هم جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم تیمی ببندیم تا هواداران خوشحال شوند.

 

عیسی زاده در واکنش به این‌که زمان زیادی را صنعت نفت در بازار نقل و انتقالات از دست داده، گفت: توضیح دادن این موضوع اکنون از دست من خارج است و در برنامه‌های آینده اگر فرصتی باشد مفصل توضیح خواهم داد؛ واقعیت این است الان تیم‌هایی مانند فولاد خوزستان، سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، گل گهر سیرجان به ظاهر و در اسم خصوصی هستند اما درواقع خصولتی هستند. با این نحوه درآمدزایی در فوتبال ایران بخش خصوصی نمی‌تواند فعالیت خوبی داشته باشد.

دیدگاه‌ها