کد خبر : 1708875 | 29 شهریور 1399 ساعت 16:25 | 202.5K بازدید | 10 دیدگاه

هواداران خواستار اخراج مرد هلندی

غیرمنتظره؛ کومان پدیده بارسلونا را کنار گذاشت

رونالد کومان به ریکی پویج پدیده آکادمی لاماسیا اعلام کرد که روی او حساب نمی کند.

غیرمنتظره؛ کومان پدیده بارسلونا را کنار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، رونالد کومان شب گذشته به ریکی پویج ستاره 20 ساله جوان بارسا اطلاع داده است که در فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

 

 

1527879

 

 

دلیل خط خوردن نام پویج برای بازی امشب مقابل الچه در جام خوان گامپر نیز همین بوده و بازیکنی که در بارسا به او امید زیادی بسته بودند، حالا باید به دنبال مقصدی دیگر باشد. پویج تنها تا ژوئن 2021 با بارسا قرارداد دارد و البته بند تمدید دو ساله نیز در قرارداد او گنجانده شده ولی سرمربی هلندی به طور واضح به وی گفته است که روی او حساب نمی کند.

کومان به پویج گفته است که در سیستم 1-3-2-4 و در رقابت با بازیکنانی چون فرانکی دی یونگ، میرالم پیانیچ، کارلس آلنیا و سرخیو بوسکتس جایی برای او نیست و اگر بماند، ممکن است جایی در فهرست 21 نفره هم نداشته باشد.

این اتفاق باعث شده در فضای مجازی هواداران خواستار برکناری سرمربی جدید خود شوند و هشتگ #koemanOut به ترند توئیتر تبدیل شود. در حالی که کومان تنها دو بار روی نیمکت آبی اناری ها نشسته است.

 

1528661

 

 

پویج محصول آکادمی لاماسیاست و به خصوص نیم فصل دوم فصل پیش و با روی کار آمدن کیکه ستین توانست به ترکیب تیم اول اضافه شود. او در آخرین بازی فصل گذشته بارسا در لالیگا برابر آلاوس و در برتری 5-0 کاتالان ها، دو پاس گل داد.

در بازی های پیش فصل اخیر نیز او 75 دقیقه در دو بازی برابر ناستیچ و جیرونا با شماره 28 به میدان رفت که شماره ای مربوط به بازیکنان تیم دوم است و مشخص بود که کومان روی او تردیدهایی جدی دارد.

پویج فصل قبل 11 بازی در لالیگا انجام داد که در 5 تایش فیکس بود و یک بازی نیز در کوپا دل ری به میدان رفت.

 

 

1528660

دیدگاه‌ها