کد خبر : 1708904 | 29 شهریور 1399 ساعت 18:29 | 39K بازدید | 7 دیدگاه

امیدوارم تیم برنده باشد، گلزنی‌ام مهم نیست

مطهری: فردا 40 میلیون هوادار تماشایمان می‌کنند

مهاجم استقلال می‌گوید تمام هدفش این است که تیمش موفق باشد و تمرکزش روی گلزنی خودش نیست.

 مطهری: فردا 40 میلیون هوادار تماشایمان می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری در آستانه دیدار با الشرطه عراق درباره شرایط تیمش بیان کرد:‌ شرایط گروه ما با نیامدن الوحده به مسابقات کمی مشکل تر شد. چون امتیازات ما را کم کردند. اگر الوحده در مسابقات شرکت می‌کرد، می توانستیم در شرایط بازی قرار بگیریم. شما دیدید که دیروز هم الشرطه الاهلی را شکست داد  و وضعیت گروه پیچیده تر شد. با این حال محکوم به جنگیدن هستیم تات بهترین امتیاز را بگیریم.


وی ادامه داد: ما باید از این دو بازی حداکثر امتیازات را بگیریم که به امید خدا و با دعای هواداران این مهم حاصل می‌شود. الشرطه و الاهلی طی 6 روز گذشته دو بازی کردند و کمی خسته اند که باید از خستگی آنها نهایت بهره را ببریم. قطعا هر تیمی کمتر اشتباه کند، نتیجه بهتری کسب می‌کند.


مهاجم استقلال با اشاره به شرایط اردوی تیمش در قطر تاکید کرد: زمین تمرین ما که می‌بینید فوق العاده است. کمی در محل استقرار و وضعیت تغذیه مشکل داشتیم که هتل مان را تغییر دادیم. با این حال ما نباید کاری به شرایط داشته باشیم. ما استقلال هستیم و 40 میلیون هواداران منتظر موفقیت مان هستند. فردا هم آنها می‌خواهند ببینند ما چه می‌کنیم. با تمرکز به زمین می‌رویم تا بهترین نتیجه را بگیریم چون هواداران لایق بهترین نتیجه هستند.


مطهری درباره شانس گلزنی خودش مقابل الشرطه بیان کرد: اول از همه تمام تمرکزم روی موفقیت تیم است. چون اگر تمرکز من فقط به گلزنی خودم باشد، نمی‌توانم مثمرثمر باشم. مهم این است که تیم موفق شود و در این صورت من هم موفق بوده ام.

دیدگاه‌ها