کد خبر : 1708914 | 29 شهریور 1399 ساعت 19:43 | 50.2K بازدید | 2 دیدگاه

مشکل تکراری گرت بیل در بدو انتقال به تاتنهام!

علیرغم مصدومیت زانوی گرت بیل، باشگاه تاتنهام قصد دارد با رئال مادرید برای جذب این بازیکن به توافق نهایی دست یابد.

مشکل تکراری گرت بیل در بدو انتقال به تاتنهام!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد جدایی گرت بیل بعد از هفت سال از رئال مادرید قطعی باشد و این ستاره ولزی در آستانه بازگشت به تاتنهام قرار گرفته است. تمام نشریات خبر انتقال او و توماس رگیلون از مادرید به لندن را تایید کرده اند و دوران پرفراز و نشیب گرت بیل در پایتخت اسپانیا بالاخره رو به پایان است.

 

1527370

 

اما نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد که اخیرا فاش شده گرت بیل دچار مصدومیت زانو شده و به نظر می رسد حداقل یک ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. اما تاتنهام علیرغم علم به این موضوع نیز همچنان خواهان جذب گرت بیل است و در مورد خرید بازیکن سابق خود تردید نکرده است.

 

به نظر می رسد نیمه دوم اکتبر را بتوان زمان بازگشت گرت بیل به میادین قلمداد کرد و ژوزه مورینیو در همان بدو جذب این بازیکن او را در اختیار ندارد. اما در این مدت لیگ برتر تعطیل خواهد بود و تیم ملی ولز سه مسابقه پیای پیش رو دارد که گرت بیل در آن بازی ها غایب خواهد بود. در واقع مورینیو می داند که قرار نیست گرت بیل بازی های زیادی از تیمش را از دست بدهد، اما تنها روند آماده سازی این بازیکن در تیم جدیدش به تاخیر خواهد افتاد. بدین ترتیب دیگر هیچ تردیدی در مورد بازگشت گرت بیل به تاتنهام وجود ندارد و این انتقال به زودی نهایی می شود.

دیدگاه‌ها