کد خبر : 1708918 | 29 شهریور 1399 ساعت 20:15 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

دژان کولوسفسکی:

حرف های کریس رونالدو برایم مانند بنزین است!

دژان کولوسفسکی، ستاره جدید و سوئدی یوونتوس از همبازی شدن با کریستیانو رونالدو خوشحال است.

حرف های کریس رونالدو برایم مانند بنزین است!

به گزارش "ورزش سه"، دژان کولوسفسکی در فصل زمستان با یوونتوس به توافق رسید و تا پایان فصل برای پارما به صورت قرضی بازی کرد تا حالا به تمرینات بیانکونری اضافه شود. امروز مراسم معارفه این ستاره جوان برگزار شد و دژان کولوسفسکی فاش کرد زلاتان برای تبریک به او تماس گرفته است.

 

دژان کولوسفسکی گفت: "کریستیانو رونالدو فوق العاده است و رفتار بسیار خوبی دارد.او با همه حتی در مورد مسائل خارج از زمین. صحبت می کند. حرف های رونالدو برایم مانند بنزین است، من خوش شانس هستم که در کنار او بازی می کنم و امیدوارم در طول فصل بتوانم به رونالدو در زمین کمک کنم.

 

1528701

 

هر روز برای من مانند یک جنگ و مبارزه است . شما همیشه باید 100 درصد آماده باشید. نمی توانید به زمین بیایید و حواس تان جمع نباشد، زیرا همه فورا متوجه این موضوع می شوند. من فکر می کنم می توانم به یوونتوس انرژی بدهم. می خواهم وقتی وارد زمین می شوم از بازی کردن لذت ببرم. من همه کار را برای کمک به پیروزی تیمم انجام خواهم داد."

 

این بازیکن 19 ساله پس از امضای قرارداد با یووه با تماسی از زلاتان، اسطوره فوتبال سوئد مواجه شده است. کولوسفسکی افزود: "زلاتان اسطوره من بود، او درهایی را در سوئد باز کرد که هیچ کس موفق به انجام آن نشده بود. وقتی کوچک تر بودم هرگز تصور نمی کردم روزی زلاتان با من تماس بگیرد."

دیدگاه‌ها