کد خبر : 1708922 | 29 شهریور 1399 ساعت 20:36 | 36.8K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: دیگو جوتا به لیورپول پیوست

دیگو جوتا، مهاجم 18 ساله ولورهمپتون با قراردادی پنج ساله به ارزش 43 میلیون یورو به لیورپول پیوست.

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول به یکباره در بازار نقل و انتقالات تابستانی بسیار پرتحرک نشان داد و بعد از جذب تیاگو از بایرن مونیخ، حالا این باشگاه رسما اعلام کرد دیگو جوتا از ولوز را نیز به خدمت گرفته است. دیگو جوتا شماره 20 لیورپول را بر تن خواهد کرد.

 

دیگو جوتا بعد از این انتقال گفت: "لیورپول یکی از بهترین تیم های جهان و قوی ترین تیم فعلی محسوب می شود، زیرا آنها قهرمان جهان شده اند. وقتی به لیگ برتر نگاه می کنید، همیشه لیورپول را به عنوان یکی از بزرگترین تیم های کشور تصور می کنید و بنابراین دادن پاسخ منفی به این باشگاه غیرممکن است.

 

من می خواهم تمام توان خود را در این باشگاه صرف کنم و امیدوارم که در آینده بتوانم به گزینه خوبی برای لیورپول تبدیل شوم. فکر می کنم بازیکنی در خدمت تیم هستم که رو به جلو بازی می کنم و وظیفه من یافتن راه حلی برای گلزنی و ارسال پاس گل است و این همان چیزی است که می توان از من انتظار داشته باشند. من همیشه بهترین تلاش خود را خواهم کرد و سعی می کنم به بهترین شکل به تیم کمک کنم. هواداران می توانند روی من حساب کنند، زیرا اکنون من یکی از آنها هستم و تمام تلاش خود را خواهم کرد."

 

1528706

دیدگاه‌ها