کد خبر : 1708943 | 29 شهریور 1399 ساعت 23:28 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

او در بارسلونا بازنشسته می‌شود؛

بارتومئو: من نگذاشتم مسی از اینجا برود

جوزپ بارتومئو، رئیس بارسلونا تاکید کرد قصدی مبنی بر استعفا ندارد.

بارتومئو: من نگذاشتم مسی از اینجا برود


به گزارش "ورزش سه"، جمع شدن بیش از 20 هزار امضا از سوی اعضای رس باشگاه جوزپ بارتومئو را در شرایط استعفا از پست ریاست باشگاه بارسلونا قرار داده است. اما او تاکید کرد چنین برنامه ای ندارد و به کارش ادامه می دهد. جوزپ بارتومئو همچنین مدعی شد لیونل مسی در بارسلونا با دنیای فوتبال وداع خواهد کرد.

 

1528761

 

جوزپ بارتومئو گفت: "در حال حاضر هیچ کسی قصد استعفا ندارد و هیئت مدیره به کار خود ادامه خواهد داد تا تیمی قابل رقابت در جام های مختلف را بسازد. ما به کار خود ادامه می دهیم و کارهای زیادی پیش رو داریم. با توجه به این واقعیت که فصل نقل و انتقالات در تاریخ پنج اکتبر به پایان می رسد، این بازاری عادی نیست.

 

کمپین اخیر جمع شدن امضا علیه ریاست باشگاه؟ متعجب شدم، 20 هزار امضا علیه ما حقیقتا رقم بالایی محسوب می شود و خود افرادی که این کمپین را راه اندازی کرده اند را نیز متعجب کرده است.

 

آینده لوییس سوارز؟ او بازیکن بارسلونا محسوب می شود و با ما قرارداد دارد.

 

اختلاف با لیونل مسی؟ اینها مواردی است که باید در خانه مورد بحث قرار گیرد. ما باید به خودمان تبریک بگوییم که مسی هنوز با ماست و بهترین بازیکن جهان باید در خانه خود باشد. به عنوان رئیس باشگاه اجازه جدایی بزرگترین بازیکن تاریخ رو ندادم. ما با یکدیگر پشت درهاى بسته صحبت خواهیم کرد و مسى در بارسلونا بازنشسته می شود."

دیدگاه‌ها