کد خبر : 1708947 | 29 شهریور 1399 ساعت 23:35 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تمرین فصل جدید رونالدو در آلیانز (عکس)

بازیکنان یوونتوس خود را برای دیدار مقابل سامپدوریا آماده می کنند.

اولین تمرین فصل جدید رونالدو در آلیانز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید رقابت های سری آ ایتالیا با پیروزی فیورنتینا بر تورینو آغاز شد. اما در ادامه رقابت های هفته نخست، یکشنبه شب یوونتوس در اولین بازی خود در فصل جدید به مصاف سامپدوریا می رود.


مدافع عنوان قهرمانی که 9 سال پیاپی توانسته بر فوتبال ایتالیا یکه تازی کند، با حضور فوق ستاره پرتغالی خود به دنبال کسب دهمین قهرمانی متوالی در لیگ ایتالیاست.

 

1528769


کریستیانو رونالدو فوق ستاره تورینی ها، سومین سال حضورش در تورین را تجربه می کند. نکته جالب اینکه رونالدو طی این سه سال، با 3 سرمربی متفاوت لباس یووه را بر تن کرده است.


رونالدو پس از یک انتقال جنجالی از رئال مادرید جدا شد و راهی یوونتوس شد. او در نخستین سال حضورش در تورین، شاگرد ماسیمیلیانو آلگری بود، در فصل گذشته زیر نظر مائوریتسیو ساری برای یوونتوس به میدان رفت و اکنون در سومین سال حضورش در تورین، با سرمربیگری آندره آ پیرلو به دنبال اهداف طلایی و رویای رسیدن گورخرها به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپاست.

 

1528768


هر چند که رونالدو در دو سال گذشته توانست با یوونتوس به عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا دست پیدا کند اما در واقع مدیران یووه او را با اهداف بالاتری به تورین آوردند که آن، کسب رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.


رونالدو به همراه سایر اعضای تیم یوونتوس، برای انجام تمرینات پیش از دیدار با سامپدوریا به ورزشگاه آلیانز تورین رفتند تا خود را برای نخستین دیدارشان در فصل جدید مهیا کنند.

 

1528771

دیدگاه‌ها