کد خبر : 1708950 | 29 شهریور 1399 ساعت 23:48 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

خرید بعدی بارسلونا نیز منتفی شد؟ (عکس)

شواهدی مبنی بر احتمال ماندن ممفیس دیپای، ستاره هلندی لیون در این تیم منتشر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در همان بدو ورود به رختکن بارسلونا اعلام کرد به جذب دو شاگرد سابق خود در تیم ملی هلند یعنی جینی واینالدوم و ممفیس دیپای علاقمند است. واینالدوم بعد از توافق با یورگن کلوپ تصمیم به رد پیشنهاد بارسلونا و ماندن در لیورپول گرفت و حالا اخباری در مورد احتمال تکرار این اتفاق در مورد ممفیس دیپای نیز منتشر شده است.

 

لیگ یک فرانسه چند هفته ایست آغاز شده و لیون که در لیگ قهرمانان نمایش درخشانی داشت و تیم های بزرگی چون یوونتوس و منچسترسیتی را حذف کرد، شروع ضعیفی را تجربه کرده است. این تیم شب گذشته در خانه تیم نیمس به تساوی بدون گل رضایت داد، اما ممفیس دیپای برای اولین بار لباس شماره 10 این تیم را بر تن کرد. این تغییر شماره نشان می دهد نقش این ستاره هلندی در لیون محوری تر شده و ممکن است او در نهایت تصمیم به ماندن در استادیوم ژرلاند بگیرد.

 

بارسلونا بدون فروش بازیکن شانس چندانی برای خرید ممفیس دیپای نخواهد داشت و شرایط مالی بحرانی ممکن است در نهایت باشگاه اسپانیایی را از این انتقال منصرف سازد. به هر حال هنوز چند هفته تا پایان بازار تابستانی باقی مانده و رونالد کومان امیدوار است حداقل یکی از بازیکنان مورد علاقه اش در همین روزها راهی نوکمپ شود. در غیر اینصورت احتمال ماندن لوییس سوارز در ترکیب بارسلونا به شدت افزایش خواهد یافت.

 

1528774

دیدگاه‌ها