کد خبر : 1708973 | 30 شهریور 1399 ساعت 09:25 | 44.1K بازدید | 1 دیدگاه

کونسیسائو: طارمی باهوش و در خدمت تیم است

سرژیو کونسیسائو سرمربی پورتو بعد از پیروزی این تیم مقابل براگا از مهدی طارمی که اولین بازی اش را با پیراهن این تیم انجام داد تمجید کرد.

کونسیسائو: طارمی باهوش و در خدمت تیم است

به گزارش "ورزش سه"، پورتو دیروز در اولین بازی فصل جدید لیگ پرتغال به مصاف براگا رفت و در نهایت موفق شد حریفش را 3-1 شکست دهد. در این بازی نگاه های زیادی به خریدهای جدید پورتو و از جمله مهدی طارمی بود اما سرژیو کونسیسائو در ترکیب اولیه خود طارمی را به میدان نفرستاده بود.

 

در ادامه کار اما مهدی طارمی برای پورتو به میدان رفت تا اولین بازی خود با پیراهن تیم بزرگ پرتغالی را انجام دهد. مهدی طارمی برای پورتو موثر هم بود و یک پنالتی برای پورتو گرفت و عامل به ثمر رسیدن یکی از سه گل پورتو شد.

 

1528835

 

درحالیکه بازی به پایان نزدیک می شد و حدود یک دقیقه به پایان مانده بود طارمی موفق شد یک پنالتی برای تیمش از حریف بگیرد و این پنالتی توسط الکس تلس به گل تبدیل شد تا سومین گل پورتو هم به ثمر برسد.

 

1528834

 

 

در پایان بازی کنسیسائو به تمجید از طارمی پرداخت و از او به عنوان یک مهاجم عالی و در خدمت تیم یاد کرد. کونسیسائو در صحبتهای خود گفت: " من متوجه شدم طارمی در حرکتهایش با هوش عمل می کند و به همین خاطر او را به بازی فرستادم. او بازیکنی است که ذهنیت بازی در تیمهای بزرگ را دارد و با همین ذهنیت بود که امروز توانست برای ما یک پنالتی بگیرد".

 

 

دیدگاه‌ها